Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lotje

Lotje

15-12-2008 om 19:51

Ervaringen tennisarm.nl einhoven

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met de behandeling van Kees Tempel (tennisarm.nl) in Eindhoven?

Na ruim een jaar tobben en geen vooruitgang via de reguliere gezondheidszorg gaan we een alternatief zoeken om de tennisarm genezen te krijgen. Voordat we richting Eindhoven gaan zou ik graag wat ervaringen horen van personen die daar zijn geweest (zowel positief als negatief is welkom)

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar

mar

15-12-2008 om 22:05

Nee, maar

=heb even het stukje gelezen en ik vind dat er overeenkomsten zijn met de osteopathie. Wat dat betreft denk ik dat het wel eens zou kunnen werken. Om drie behandelingen te claimen vind ik optimistisch, maar behoort ook in de osteopathie tot de mogelijkheden.

ik heb echter ook met reguliere fysiotherapie zeer goede resultaten gezien, mn. als het gaat om excentrische oefeningen. Frictioneren en ultrageluid kunnen m.i. bijdragen aan het resultaat maar zijn niet zaligmakend.
Beweeglijkheid van schouder en nek wervelkolom zou door de fysio ook onderzocht moeten zijn als resultaat uitblijft.

Ik denk dus dat het de moeite waard is om te proberen. Mocht je echter een eind weg wonen, dan zou ik eens een osteopaat consulteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.