Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lynna

Lynna

27-03-2012 om 21:11

Essure en zelf naar huis rijden?

Ik wil een Essure laten plaatsen, liefst aan het eind van mijn werkdag en daarna zelf naar huis rijden. Ik lees overal dat het nauwelijks pijn doet. Is het wel verantwoord om dat te doen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

12-04-2012 om 16:56

Kans op mislukking...

Vanmorgen kwam de gynaecoloog naar me toe en vroeg hoe het met me was. Toen vertelde ze dat de kans bestaat dat de essure niet gelukt is, vanwege die ene eileider. Dat ze erdoorheen geprikt heeft.
Over 3 maanden zie ik dat vanzelf op de echo. Is het inderdaad niet gelukt, volgt alsnog een gewone sterilisatie.....

Ziva

Ziva

12-04-2012 om 18:03

Bij mij ook

Bij mij is de essure niet gelukt. Bij controle bleek een van de veertjes te diep in de eileider te zitten. Hierna is een hsg gedaan. Een röntgen foto met contrastvloeistof en daaruit bleek dat het veertje door de eileider is gegaan. Ik word in mei geopereerd dan worden de veertjes verwijderd en worden de eileiders afgebonden. Ik heb echt spijt van de essure.

Ik hoop dat het bij jou toch goed zit!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lynna

Lynna

12-04-2012 om 19:33

Had je ook pijn ziva?

Balen Ziva, dat het bij jou niet gelukt is. Heb je nog lang napijn gehad, of was dat evengoed snel over en was het een verrassing voor je bij de echo?

Ziva

Ziva

12-04-2012 om 20:54

Geen maoïsme

Het plaatsen zelf vond ik wel tegenvallen maar napijn heb ik niet gehad. Wel zei de gynaecoloog meteen al dat het ene veertje vrij diep zat en ze haar twijfels had. Eigenlijk hetzelfde als bij jou. Pas na de hsg was het helemaal zeker. Al met al heeft het een half jaar geduurd.

Ziva

Ziva

12-04-2012 om 20:56

Rare titel

De titel van mijn vorige berichtje is geen napijn maar daar maakt de iPhone app iets heel anders van. Vreemd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.