Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Coco

Coco

28-04-2010 om 11:42

Fitflops?

Heeft iemand hier ervaring met Fitflops?
Ik heb nogal een "peerfiguur". Ben net twaalf kilo afgevallen (loop veel hard) en heb nu eem mooie strakke buik, maar mijn dijen laten nog te wensen over. Nu beweert de fabrikant dat je juist die mooier kunt maken, dus dat lijkt me wel wat. Maar ze zijn behoorlijk aan de prijs voor een paar teenslippers, dus het zou mooi zijn als ze dan ook echt "werken".

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

28-04-2010 om 14:42

If it sounds too good to be true......

...it probably is.

Geen ervaring maar....

ze zien er wel hip uit

Maar nuchter bekeken: ik denk niet dat dergelijk schoeisel (je hebt nu ook een paar gympen van sketchers die van alles beloven) jou helpen om een paar strakke dijen te bezorgen.

Dat jij hardloopt, daarmee train je het al op een goed niveau. En specifieke oefeningen of training bij de sportschool.

Skeelers, dat lijkt me nou een beter soort schoeisel dat reductie van de dijpartij kan bewerkstelligen )))

krin

krin

29-04-2010 om 09:41

Skeelers?

"Skeelers, dat lijkt me nou een beter soort schoeisel dat reductie van de dijpartij kan bewerkstelligen )))"
Dan moet je wel op tijd stoppen, denk ik. Heb je de dijpartijen van schaatsers wel eens goed bekeken? Daar is weinig gereduceerd aan

Coco

Coco

29-04-2010 om 10:16

Ha, ha, moppeke

Ik zie me nog niet door de Albert Heijn skeeleren.
Bovendien ben ik niet zo'n schaatser. M'n enkels zijn daarvoor te zwabberig.
Ik train al behoorlijk veel. Drie keer in de week zes kilometer hardlopen en de andere dagen een half uur hardlopen voor de Wii en dan nog andere Wii-oefeningen (de sportschool heb ik net opgezegd, omdat ik nooi puf had om er heen te gaan).
Maar die fitflops zouden een soort "gratis" extra training zijn, omdat het gebeurt op momenten dat je normaalgesproken niet aan het trainen bent, zoals bijvoorbeeld tijdens het boodschappen doen.
Ik ben zelf altijd behoorlijk sceptisch waar het dat soort dingen betreft en Tinus heeft natuurlijk gelijk. Maar voor de zekerheid plaatste ik deze posting, want stel dat plotseling twintig forummers reageren die prachtige benen hebben gekregen na drie maanden lopen op fitflops. Tsja, dan zou het zonden zijn om het niet ook te proberen.

Coco

Drie maanden lopen op fitflops? De vorst is nog maar net 6 weken uit de grond!

Ik denk wel dat die dingen enig effect hebben: mensen die voorheen niks uitvoerden kopen ze, en gaan meer lopen, et voila, ze worden fitter

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.