Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

15-01-2010 om 10:15

Fybroompjes weghalen

Aanstaande maandag ga ik naar de huisarts voor het laten weghalen van een heleboel kleine fybroompjes in mijn nek. Hij had het over branden of shaven. Ik kan nou niet zeggen dat ik er echt vrolijk van wordt.
Wie heeft hier ervaring mee en heeft dit al eens laten doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

15-01-2010 om 12:00

Puckman

Ik heb er geen ervaring mee, maar bij Puckman hebben ze het al een paar keer gedaan en het stelt niets voor. De eerste keer deden ze het gewoon met een scalpeltje, de tweede keer met een schaartje, kon ik zelf ook wel doen volgens de huisarts.

ayla

ayla

15-01-2010 om 12:08

Auchh

doet dat dan geen pijn, het is tocg vlees wat ze wegknippen?

Bij mij

IK heb vorig jaar een stuk of 8 flinke moedervlekken laten weghalen, van die dikke die nog net met een klein stukje aan de huid vastzitten. Bij mij werden de plekjes eerst verdoofd, dat zijn vervelende prikjes. Toen zijn de moedervlekken weg gebrand. Stinkt lekker, maar je voelt er niks van. Alleen toen de verdoving uitwerkte was het even vervelend, maar een paar uur en een paracetamol later was het leed weer geleden. De wondjes waren snel genezen. Ik denk dat het bij die fybroompjes ook ongeveer zo zal gaan. Word je dan ook verdoofd?

Puck

Puck

15-01-2010 om 13:14

Nee, geen pijn

Nee, het werd niet verdoofd en Puckman vertrok geen spier en bleef gewoon doorkletsen met mij en de arts (was er toevallig beide keren bij) Ik geloof niet dat het zeer deed en het bloedde ook nauwelijks. Maar als ze het wegbranden neem ik aan dat ze het wel verdoven. Ik heb van het voorjaar 3 moedervlekken weg laten halen en die zijn ook eerst verdoofd, maar ik vond dat itt wat Woutje zegt nauwelijks voelbaar en van de rest heb ik ook geen last gehad en branden schijnt wel heel mooi te genezen begreep ik van de huisarts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.