Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Geen blaasontsteking, maar wat dan wel?

Loop al een tijdje rond met een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en nu ook laag in mijn rug, bij mijn flanken zeg maar. Ik dacht aan blaasontsteking, net urine laten controleren door assistente van ha: is schoon, dus dat is het niet volgens haar. Wat is het dan wel? Vannacht was de pijn zo erg dat ik er niet van kon slapen en met lopen werd het erger. Nierstenen zijn het denk ik ook niet, want dan is de pijn toch veel erger?
Iemand een idee?
Oja, woensdag heb ik een afspraak met de ha (kon helaas vandaag niet meer terecht), maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

10-05-2010 om 19:12

Cyste...

Had ook steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en soms meer pijn, bij mij bleek het een (endometriose)cyste te zijn...

Sharon*

Sharon*

10-05-2010 om 19:57 Topicstarter

Cyste?

Hmm, ik denk het toch niet. De pijn is nl anders én niet alleen in mijn buik maar ook duidelijk links en rechts beneden op mijn rug, dus waar mijn nieren zitten denk ik. Of heb je daar dan ook pijn?

Serenity

Serenity

10-05-2010 om 22:16

Nierbekkenontsteking

bij mijn dochter begin het ook zo. Ook "schone" urine, maar toch uiteindelijk nierbekkenontsteking. is met antibiotica snel aangepakt (na bijna ziekenhuisopname)

Serenity

Serenity

10-05-2010 om 22:18

Dus....

gewoon naar de huisarts. Met een simpele bledtest kunnen ze een ontsteking herleiden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.