Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

(Janneke)

(Janneke)

24-12-2008 om 20:23

Gevoelloze vinger

Ik heb een week of 3 geleden vogeltaarten gemaakt voor een Goed Doel. Was heel leuk om te doen.
1e dag ging prima,4 uurtjes geholpen,niets aan de hand. De hele tijd met lijmpistool de buitenste randversieringen op de taart gelijmd. Andere deden de vulling met zaden en vet.
3 dagen later gingen we wederom vogeltaarten maken. Omdat ik niet zo handig was met het 'afmaken' van de taart deed ik wederom de randversieringen. Dus lijmen met lijmpistool van de blaadjes op de taart. Maar na een paar uur begonnen mijn vingers zeer te doen. Toch doorgegaan natuurlijk.

Maar tegen de tijd dat we stopte voelde ik 2 vingers niet meer. Dacht gewoon overbelasting, dus heb er verder niets mee gedaan. Maar nu weken later heb ik in 1 vinger nog steeds geen gevoel in de vingertop.

Wat kan dit zijn? Trekt het nog bij? (de andere vinger voelt weer normaal) Wie heeft dit ook eens gehad?

Groetjes Janneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Harmy

Harmy

24-12-2008 om 21:21

Zenuw afgekneld? (en gelijk een rook-o.t.je)

Heee Janneke! Eerstens, ik heb geen idee wat je nou precies hebt gedaan. Van vogeltaarten had ik nog nooit gehoord. Vet en zaden bij zoiets kan ik me nog wel voorstellen, maar blaadjes lijmen?

Nou ja, in elk geval denk ik dat je in je vlijt een zenuwtje hebt afgekneld. Kan ff duren voordat dat weer normaal aanvoelt volgens mij.

Wedervraag, jij was toch ook zo'n 5 jaar geleden gestopt met roken? Heb jij nooit een zwak moment gehad? Ik tot voor kort namelijk niet, maar sinds een paar weken is het vechten hoor!

Fijne kerst!
Harmy

(Janneke)

(Janneke)

24-12-2008 om 21:57

Hoi harmy

Jaha, maar het is volgens mij sinds een jaar of 4? Of is het al 5 jaar geleden? Kan hoor, weet het niet meer. En ja, die zwakke momenten heb ik ook wel, maar niet zo erg als bij jou denk ik. Ik wil namelijk NOOIT meer roken....heb er zo een hekel aan gekregen.

Alhoewel, soms kom ik mensen tegen en die roken alleen voor de gezelligheid..als ze uit zijn of op een feestje. Kijk, dat zou ik ook willen. Maar ik weet dat als ik er eentje opsteek dat ik er meer ga roken. Want ik vind alles gezellig) Het is dus bij mij iets van gezelligheid, dat ik wil roken, niet omdat ik het fysiek wil/nodig heb. Ik denk dat daar het verschil inzit.

Harmy...mmm....had ik mijn overschotje stop-met-roken-pleisters niet gestuurd?

Maarre...niet aan toegeven he...doorvechten. Het is zo de moeite waard om NIET te roken. Wat dacht van de stank in je kleren, in je haren, in je huis. En de stress van heb ik nog genoeg sigaretten, mag/kan ik daar roken, waar liggen mijn peuken, waar mag ik roken. Wat dacht je van het geld!! Niet doen hoor...en het allerbelangrijkste..denk aan je gezondheid!! Harmy, niet doen hoor. Ga lekker shoppen, koop iets leuks...maar ga geen sigaretten kopen!! *wijst met vingertje (zonder gevoel)))))

En beknelde zenuw dacht je he...zou dat weer vanzelf goedkomen?? Het is zo een vreemd gevoel...het gaat wel beter al hoor (ietsje), maar vind het na 3 of 4 weken wel welletjes eigenlijk.

Minnie

Minnie

24-12-2008 om 22:23

Ook gehad

Ik heb een tijd een gevoelloze duim gehad nadat ik veel uit stevig karton heb geknipt. Ik weet niet meer precies wat en waarom, maar wel dat ik daarna langer-dan-ik-leuk-vond een gevoelloze duim had. Volgens mij heeft het wel 'n week geduurd voor het redelijk normaal aanvoelde!

Minnie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.