Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fiorucci

Fiorucci

20-09-2012 om 14:21

Gezocht! Neurochirurg regio Haaglanden

Gezocht in regio Haaglanden: een goede neurochirurg, wie weet er een??


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elisa Gemani

Elisa Gemani

19-10-2012 om 13:48

Fio

He, he, eindelijk is de kogel door de kerk... Gelukkig! Wat zei de neurochirurg nog meer over de hernia? Het klopt dus niet wat men ergens anders eerder zei over niet kunnen opereren? Ik ben blij voor jullie hoor en hou ons zeker op de hoogte!

Fiorucci

Fiorucci

19-10-2012 om 14:16

Elisa

Nee, klopt niks van, hij komt er gewoon voor in aanmerking, geen punt. Een spoedje wordt het niet omdat er simpel gezegd slechtere mensen zijn, die bijv. niet meer kunnen plassen ofzo. Maar zeer aardige mensen daar(Antoniushove)die ook zeker oog hebben voor wat dit doet met je, al vier weken plat liggen. WE gaan uit van drie weken en eerder is meegenomen.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

19-10-2012 om 14:50

Fio

Is het niet ongelooflijk!? Jaren rond sukkelen met een hernia, denken dat je niet geholpen kunt worden en dan blijkt dat toch gewoon te kunnen? Wie had dat ook al weer gezegd? Die $#@! rugkliniek?
En ja, het is een pittige operatie met een zwaar herstel. Maar het is het waard... Tipje: vraag bij de apotheek om vitamine E creme te maken (basiscreme met 12% Tocopherolacetaat). Zodra de wond enigszins dicht is, twee keer per dag goed inmasseren. Goedkoper en effectiever dan welke andere littekencreme dan ook. Je mag het ook af en toe op je gezicht smeren

Fiorucci

Fiorucci

19-10-2012 om 15:30

Elisa

Ja heel apart inderdaad, de kliniek baseerde dat op dezelfde MRI uit september die MCH nu ook heeft gezien. Bedankt voor de tip, dat zal ik zeker doen! Ik vond het verbazend te horen dat hij in principe de volgende dag alweer naar huis mag. Mijn zwager lag een aantal jaren geleden een week in het zh na een hernia-operatie...

Elisa Gemani

Elisa Gemani

19-10-2012 om 16:21

Fio

Voortaan met een hernia maar meteen naar het MCH dus Ja, tegenwoordig wordt je zsm het ziekenhuis uit gegooid; mobiliteit voor alles en plek vrijmaken voo de volgende patient... Maar de operatiemethodes en -technieken zijn ook sterk verbeterd. Nu dus maar aftellen tot de operatie!

hkh

hkh

19-10-2012 om 16:56

Fio

Jeetje, wat een gedoe altijd met die verschillende meningen en behandelingen ;-(. Maar goed, hopelijk gaat het nu allemaal wat sneller en is er eerder een gaatje vrij. De vrouw van mijn collega was inderdaad ook na 1 nachtje weer thuis en had uiteraard wel last van wond maar voor de rest zo'n verschil met voor de operatie. Nu (4 weken later) is ze weer helemaal op de been.

Ik hoop voor je man (en jou natuurlijk) hetzelfde....en Antonioshove is inderdaad een heel fijn streekziekenhuis, ik heb er regelmatig gelegen en ben zeer positief !

Groet en fijn weekend,

HKH

Fiorucci

Fiorucci

19-10-2012 om 17:10

Hkh

Dankje, erg eigenlijk he dat het gewoon opvalt, zulke betrokkenheid. Zelfs de dame bij de bloedafname wenste hem sterkte en sprak de hoop uit dat hij gauw aan de beurt is.
Enne... ik heb bij Sein dezelfde ervaring..)

Fiorucci

Fiorucci

19-10-2012 om 17:13

Elisa

Ja,absoluut, het ziekenhuis in Zoetermeer stuurt ook door naar de herniastraat van Antoniushove. Maar de neuroloog in Zoetermeer vond vijf jaar geleden dat er niks te zien was op de MRI...bij het rugcentrum in Ede zag men de hernia wel op die oude MRI. Vreemd hoor.

Fijn!

Goed om te lezen Fio dat je man nu geopereerd kan worden. Geeft toch weer een ander perspectief! Ik hoop echt dat hij (en met hem jullie hele gezin natuurlijk!!) opknapt na de operatie.
Veel sterkte gewenst alvast, je houdt ons wel op de hoogte he?
n@nny

Fiorucci

Fiorucci

21-10-2012 om 19:42

N@nny

Ja, dat zal ik zeker doen! Ik hoorde van mijn zwager dat hij vijf jaar geleden zes weken moest wachten en vijf dagen in het zh moest blijven....dus eigenlijk valt drie weken nog mee.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

27-10-2012 om 12:38

Fio

Hou je ons op de hoogte van de operatie van je man?

Fiorucci

Fiorucci

27-10-2012 om 19:42

Elisa

Ja, doe ik, hij is al naar het (zeer uitgebreide) pre-operatieve spreekuur geweest, en nu wachten we op de oproep, over een week of twee als het goed is.

Fiorucci

Fiorucci

29-10-2012 om 16:10

En....

We hebben een datum: 8 november! Of eerder,als we mazzel hebben, maar daar gaan we niet van uit.

Tink

Tink

29-10-2012 om 19:13

Dat...

... is al lekker snel Fio!

oregano

oregano

29-10-2012 om 20:00

Gelukkig!

Dat het zo snel kan. Lees eea nu pas, fijn dat je een goede neurochirurg hebt gevonden en goed ziekenhuis! wens je man een goede operatie en goed herstel,
Groet oregano

Vera*

Vera*

29-10-2012 om 21:48

Fijn!

Elisa Gemani

Elisa Gemani

29-10-2012 om 23:16

Fio

Hehe, eindelijk... Nu maar hopen dat de operatie en het herstel goed verloopt maar daar gaan we natuurlijk wel van uit Heb je al alles geregeld zoals thuiszorg, bed in de woonkamer etc?

Fiorucci

Fiorucci

30-10-2012 om 07:50

Elisa

Elisa, dat is niet nodig, ik heb mijn vak mee dus de thuiszorg ben ik..
Bed in de woonkamer,hhmm...ons is verteld dat hij de volgende morgen fysio krijgt en naar huis gaat als hij kan traplopen. Er is met geen woord gerept over niet boven kunnen slapen, ik zal het nog eens navragen.

Goed nieuws!

Fijn te horen dat er een concrete datum is Fio! Wat is het vooruitzicht? Paar dagen ziekenhuis en dan naar huis? En hoe is hij er zelf onder?
n@nny

hkh

hkh

30-10-2012 om 13:24

Inderdaad

Goed nieuws, al klinkt dat een beetje raar als je geopereerd moet worden .

Veel sterkte komende week.

Groet,

HKH

Elisa Gemani

Elisa Gemani

30-10-2012 om 13:44

Fio

Kijk, dat is nou handig, dat je zelf de thuiszorg bent Het beleid is inderdaad meteen mobiliseren en naar huis zodra je trap kan lopen. Een bed is wellicht niet nodig maar ik denk, afgaande op de ervaringen van ex-rugherniapatienten, dat je man niet meteen vlot steeds de trap op- en af kan. Maar gewoon even afwachten hoe eea gaat. Spannend hoor, ik zal voor jullie duimen!

Fiorucci

Fiorucci

30-10-2012 om 14:41

N@nny

Het vooruitzicht is donderdag 8 nov. om 7.00 het ziekenhuis in, paar uur later opereren, twee uur plat, dan voorzichtig mobiliseren, vrijdagochtend komt de fysio en zodra hij kan traplopen, hup, naar huis.
Hij is er erg blij mee, want hij is het liggen en niksen erg zat...

Fiorucci

Fiorucci

30-10-2012 om 14:43

Elisa

Ik vraag het me ook af hoor, maar indien nodig heb ik een reservebed staan, en met twee grote zonen is dat zo gedaan indien nodig. De verpleegkundige vroeg uitgebreid naar de thuissituatie, en kon haar verbazing niet onderdrukken: manlief is getrouwd en woont ook nog in hetzelfde huis als zijn vrouw...we lijken wel een uitstervend ras..

Fiorucci

Fiorucci

30-10-2012 om 14:44

Hkh

En jij morgen veel succes!

Rafelkap

Rafelkap

30-10-2012 om 17:02

Fio

Dat is snel. Nu aftellen!

Fiorucci

Fiorucci

30-10-2012 om 19:51

Rafelkap

Ja, het schiet lekker op zo. Nog even een plekkie voor dochterlief regelen, want ze heeft toetsweek en ik wil niet dat ze de hele dag alleen zit. Lijkt me niet zo fijn voor haar als haar vader geopereerd wordt. Ik denk dat ze wel even naar opa en oma kan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.