Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Achterhoeker

Achterhoeker

11-11-2018 om 16:37

Goede tatoeerder gezocht

Zoon wil een tatoeage laten zetten. Nogal een onontgonnen gebied voor ons.

Tattooshops zijn er genoeg, ook in de Achterhoek. Maar hoe weten we wie goed is en wie niet? Ik bedoel, als hij het dan toch doet, moet het kwalitatief goed goed gebeuren en hygiënisch zijn.

We hebben in onze omgeving voor zover we weten geen mensen met tatoeages aan wie we het kunnen vragen. Dus mond op mond reclame hebben we ook niet veel.

Iemand ideeën? Is er iets van een keurmerk dat het kaf van het koren scheidt?

Alvast dank voor het meedenken.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-11-2018 om 16:51

Eindje rijden

Wij hebben verschillende reviewsites doorgenomen en Dutch Ink in Vlaardingen kwam daar als beste uit. Is voor ons ook een eindje rijden, maar dat is het wel waard voor iets wat zo lang blijft staan.

Achterhoeker

Achterhoeker

11-11-2018 om 16:59

Phryne

Waar vinden we die reviews? Ik heb echt geen idee waar we moeten beginnen?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-11-2018 om 17:03

Google

De precieze zoektermen weet ik niet meer, maar met tattoo artist en recensies of reviews kom je een heel eind.

Rotterdam

Ik weet weinig van tattoos maar via via heb ik hier wel goede verhalen over gehoord
http://theofficetattoo.nl/

Achterhoeker

Achterhoeker

11-11-2018 om 17:30

Hmmm

Als ik Google op tattoo artist in onze regio krijg ik allereerst de shop waar Phryne naar verwees (ruim 150 km afstand) en daarna de plaatselijke shop waar zoon het over heeft.... Rotterdam is dus wel net zo ver weg.
Ik hoopte natuurlijk stiekem dat er ook een goede shop in de buurt zou zitten....

40er

40er

11-11-2018 om 17:50

Acterhoeker

Goorse ink! Dave is super netjes en niet duur.

Wil je zoon een trash polka dan zou ik Gert-Jan aanraden, Cult Art in Nijverdal.

40er

40er

11-11-2018 om 18:11

Achterhoeker

Ik vergeet Tony, eastside tattoo in Enschede.

Met alle 3 ervaring, dus mocht het voor je in de buurt zijn....

Achterhoeker

Achterhoeker

11-11-2018 om 23:05

Dankjewel 40-er

Die in Enschede en in Goos liggen al wat meer in de richting dan rond Rotterdam. Maar nog steeds wel een eind rijden.

Gelukkig wil hij geen trash polka. Hij wil een kleine afbeelding. Op termijn nog een paar. Ik hoop dat het bij kleine dingen blijft.

Ely

Ely

12-11-2018 om 00:17

Trash polka (licht ot)

Had ik nog nooit van gehoord dus even gegoogled. Ik heb heel wat tatoeages gezien in mijn leven maar de afbeeldingen die ik hierbij zag waren echt .... uhm... moeilijk te beschrijven. Is er hier iemand die zoiets heeft /mooi vindt? Please explain why? Ik ben oprecht nieuwsgierig....

40er

40er

12-11-2018 om 06:54

Achterhoeker

Dan zou ik naar Goor gaan. Die heeft de meest schappelijke prijzen.

@Ely. Ik heb geen flauw idee, maar op het moment zijn ze heel erg in. De techniek erachter vind ik overigens wel gaaf. Maar het is ook niet mijn stijl.

Inanna

Inanna

12-11-2018 om 08:28

Ely trash polka

Ik kende het ook niet, ben dus ook gaan kijken hoe dat er uit ziet en ik vind het erg mooi. Niet per se alles, maar veel wel.
Hoe leg je uit waarom je iets mooi vindt? Dat vind ik moeilijk, omdat het toch vooral een gevoel is, maar ik doe een poging.
De zachte schaduwen gecombineerd met de strakke, donkere delen, dat het geen afgebakend plaatje is, maar een verloop heeft. De combinatie van zwart en rood.

Van deze lijst:
https://stylesatlife.com/articles/trash-polka-tattoos/
vind ik 2, 5, 6 en 7 super, vooral 2, die zou ik zo laten zetten.

Guppie

Guppie

12-11-2018 om 08:41

Googlereviews

Ik zou dan eerder aan Arnhem denken. Googlereviews kunnen wel iets zeggen. Let dan niet alleen op de sterren maar vooral op de commentaren.

Ad Hombre

Ad Hombre

12-11-2018 om 12:44

40er

"Ik heb geen flauw idee, maar op het moment zijn ze heel erg in. "

Om met een open deur in huis te vallen: Moment en tatoeage zijn een slechte combinatie.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

12-11-2018 om 12:56

Ad Hombre

Mijn tatoeage stamt uit de tijd dat stripfiguurtjes in waren als tatoeage. Ja, dan zit je dus als dame van middelbare leeftijd, en op den duur oud en grijs, met een tekenfilmfiguur op je lichaam. Zo ook met de tribals en aarsgeweien van een paar jaar geleden

Ad Hombre

Ad Hombre

12-11-2018 om 13:05

Phryne

Een tatoeage kun je je latere zelf niet aandoen.

Viooltje

Viooltje

12-11-2018 om 13:09

Mode en tattoo

vind ik inderdaad een gevaarlijke combi. Iets tijdelijks (mode) gaat gewoon slecht samen met iets zo definitiefs (tattoo). Ben daarom sowieso geen fan van tattoo's... Maar doe dan inderdaad iets dat vooral iets persoonlijks verbeeldt, en ga niet mee in een modegril.

Ely

Ely

12-11-2018 om 13:41

Nou

Als ik het Google zie ik vooral gasmaskers, doodshoofden en andere ‘donkere symbolen’ in felrood en zwart. Vaak heil groot en prominent. Zit vast bij sommige mensen diepere betekenissen achter maar op t eerste gezicht komt het bij over als obsessie met de donkere kant van het leven willen etaleren. Hoe is dat dan mode?

Brrr

Wist ook niet wat trash polka was. Ziet er eerder uit als een enge huidziekte maar ik ben ook geen tatoo liefhebster.
Sini

Ad Hombre

Ad Hombre

12-11-2018 om 23:24

Sini

"ik ben ook geen tatoo liefhebster."

Dat siert je (juist)

Achterhoeker

Achterhoeker

12-11-2018 om 23:54

Nou ja

die trash polka tatoeages vind ik er echt akelig uitzien. Ik denk dat ik zie wat Ely ziet. Echt naar.

Zelf ben ik overigens ook helemaal niet van de tatoeages. Dat weet zoon ook. Ik heb regelmatig gezegd dat ik nog nooit een tatoeage heb gezien waar ik iemand mooier van vind worden. Maar ja, da’s uiterst persoonlijk. Een mening en geen feit. En op zoon dat maakt geen indruk. Hij weet wat hij wil en laat zich daar niet van afbrengen. Dan maar zo goed en hygiënisch mogelijk hè.

Ad Hombre

Ad Hombre

12-11-2018 om 23:56

Achterhoeker

Ja, als een mens niet de baas mag zijn van z'n eigen huid...
Als hij maar niet gaat roken, da's veel belangrijker

Achterhoeker

Achterhoeker

13-11-2018 om 00:02

Zeker Ad

Dat niet roken is veel belangrijker. Maar uiteindelijk beslist hij dat ook zelf. De voortekenen daarvan lijken nog goed gelukkig 😇

Kaaskopje

Kaaskopje

13-11-2018 om 10:17

Ad Hombre

Ik ben inmiddels in de fase van 'mijn latere zelf' gekomen. De komende 30 jaar komt het meer neer op 'verdieping' van die fase dan nieuwigheid en tot mijn verrassing heb ik besloten dat ik toch een ieniemienie tattoo wil. Je kunt er twee varianten van kiezen. Eentje is haast industrieel strak, de ander minder en verfijnder. Eigenlijk is het alleen maar een soort cirkel met 3 stippen eromheen. (ik ben benieuwd of iemand aan de hand van die omschrijving weet wat het is ) Die laatste zie ik wel zitten. Mocht er dan toch een klein ouderdomsrimpeltje doorheen komen, dan is dat geen ramp .

Achterhoeker

Achterhoeker

06-01-2019 om 19:40

Update

Zoon heeft ondertussen zijn felbegeerde tatoeage. We hebben allebei wat rond gevraagd en dan blijken er best een boel mensen een en ander te weten.

De shop om de hoek is het uiteindelijk geworden. Bleek uiteindelijk bij velen goed bekend te zijn. Zit er ook al jaren en ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een goed teken is mbt de kwaliteit. Anders houdt men het niet zo lang uit is de redenering. We zijn van te voren wezen kijken en ik had er wel een goede indruk van. Heeft op zich een flinke wachtlijst maar voor de kleine tatoeage die zoon wilde, kon wel een eerder moment wel.

Zoon is er helemaal gelukkig mee. En wij, wij wennen er vast wel aan.

40er

40er

06-01-2019 om 20:15

Leuk Achterhoeker

Dat je nog even een update geeft! Fijn dat je zoon er blij mee is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.