Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Rafelkap

Rafelkap

06-11-2012 om 19:47

Groeipijn bij 7 jarige ook overdag?

Mijn oudste 7 jarige klaagt regelmatig over pijntjes, z'n knieen, enkels, soms z'n armen, geen constante pijn, vaak ook een hele tijd niet en dan weer ergens anders. Nu zoek ik op groeipijn en zie dat dit eerder 's avonds en 's nachts voorkomt en dat je als je dit overdag hebt je naar de dokter toe moet..
Mijn vraag is: komt groeipijn eigenlijk wel voor met 7/8 jaar en kan een kind daar ook overdag last van hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

06-11-2012 om 21:46

Groeipijn

Groeipijn kan best voorkomen bij een kind van 7/8 jaar, maar gaat in vlagen, dus een paar weken vaak 's avonds en 's nachts pijn en dan maanden niets. Overdag is zeldzaam, kan wel, maar ik zou het toch even ter sprake brengen als je de volgende keer bij de huisarts bent. Overigens heeft onze huisarts voor dit soort niet erg dringende vragen een mailadres en krijg je dan vlot antwoord.

Gewrichtsontsteking

kan dit het niet zijn?? Mijn zoontje had ook telkens met vlagen pijn en nu zijn we er achter dat hij een gewrichtsontsteking heeft. Treed meestal op na een simpel virusje, bijvoorbeeld een verkoudheid. Rust nemen is erg belangrijk vertelde de ha

succes hoor, want wij dachten ook dat hij groeipijnen had. mijn zoon is 6

Hypermobiel?

Mijn dochter heeft veel pijn gehad doordat ze hypermobiel is. Ze had vaak veel pijn. Ze is dus erg lening maar daardoor belaste ze haar spieren zo erg dat ze bijna constant overbelast waren. Dan zat ze tegen ontstekingen enzo aan waar ze veel pijn van had. Bij ons constateerde de kinderfysio het. Misschien eens navragen of daar naar gekeken kan worden als ze lenig is.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.