Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Heerst er iets? moe

Ben sinds een dag of 3 ineens heel erg moe.In de ochtend gaat het nog wel maar tegen een uur of 4 begin mijn ogen te prikken en word ik erg moe. Ik heb verder niet echt griep verschijnselen af en toe wel misselijk maar heerst er iets op dit moment wat het zou kunnen zijn? groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

28-03-2010 om 18:25

Herkenbaar

Bij mij is het hooikoorts,wordt je erg moe van,het kost veel energie,is mijn ervaring.
Bastet

Herkenning

Ook af en toe vaag misselijk, sneller moe dan anders.

Maar, net als Bastet heb ik ook last van hooikoorts (hoewel volgens het pollenweerbericht er heel weinig pollen zouden rondzweven ?) en ik denk dat het mede daardoor komt dat ik sneller moe ben.

Bastet

Bastet

29-03-2010 om 07:23

Pilsje (ot)

Er hangen nu heel veel katjes aan de bomen,(al krijg ik daar weer andere visioenen bij,die zin) en dat is bij mij al voldoende..
Bastet

Appel1

Appel1

29-03-2010 om 08:00 Topicstarter

Geen hooi koorts

hai dank voor jullie reacties alleen hooikoorts heb ik niet dus dat is het niet. Ik kijk het nog een paar dagen aan en ga dan naar de huisarts maar hoopte dat er een virus in de lucht zat!

amk

amk

29-03-2010 om 09:56

Nou

het vervelende van hooikoorts is dat je het gewoon gedurende je hele leven kunt ontwikkelen. Daarom kun je het niet zo maar uitsluiten.

Tango

Tango

29-03-2010 om 10:17

Hier ook

Ik heb er ook last van, verkoudheid die lang aan houdt, voortdurend wat last van de keel en moe inderdaad. Tangozoon doet ook mee: buikpijn, verkouden en erg hoesten. Net niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar ook niet helemaal fit. Hooikoorts is het volgens mij bij ons ook niet.
Beterschap maar voor iedereen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.