Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jakiro

Jakiro

20-11-2009 om 12:42

Heerst er nog iets anders?

Ik (en nog 3 mensen die ik ken, incluis puberdochter) hebben al een dag of 4 barstende koppijn, voorin ons hoofd. Het lijkt op de hoofdpijn die je krijgt als je te lang heel erg op je kiezen bijt (moeilijk te omschrijven). Vooral harde geluiden doen ons hoofd ontploffen.
Heerst er nog iets anders dan de taco-griep ?
Jakiro

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien is het dat wel

Waarom denk je dat het geen griep is?
Groet,
Miriam Lavell

Jakiro

Jakiro

20-11-2009 om 13:00

Heb ik al gehad

3 Weken geleden heb ik (retroperspectief gezien volgens de huisarts) deze al gehad.
Dus die heb ik weggeschrapt uit mijn mogelijkhedenlijstje.
Jakiro

Vergist

Misschien had je ha het mis?
Groet,
Miriam Lavell

Jakiro

Jakiro

20-11-2009 om 13:08

Tuurlijk

Dat zou kunnen. Maar alleen hoofdpijn is zeker geen mex.griep.
Let wel, het is alleen hoofdpijn. Geen koorts, niet hoesten, geen spierpijn, geen benauwdheid, geen snotneus, geen keelpijn, geen oorpijn, niet moet.
Alleen en uitsluitend hoofdpijn !
jakiro
PS Sorry beheer, indirect gaat het toch over mex.griep. Het is blijkbaar moeilijk te vermijden.

Hillary

Hillary

20-11-2009 om 13:14

Voorhoofdsholte/bijholte?

Ik heb ook barstende koppijn en oorpijn die uitstraalt naar de nek. Paracetamol helpt niet, ibuprofen wel, maar die slik ik uit principe niet. Ben een KNO-klant dus weet wat het is, mijn chronisce sinusitus. Neusspray en stomen helpt. Vaak komen deze klachten bij mij na een verkoudheid. Misschien na een griep ook?

Huh?

Jakiro:"Maar alleen hoofdpijn is zeker geen mex.griep. "
Hoe weet je dat?
Groet,
Miriam Lavell

Jakiro

Jakiro

20-11-2009 om 13:54

Theoretisch testje

De meest voorkomende symptomen van Nieuwe Influenza A zijn:

•koorts;
•koude rillingen;
•hoofdpijn;
•spierpijn;
•moeheid;
•droge hoest;
•soms diarree.
Het hoesten kan lang aanhouden, de overige klachten verdwijnen meestal na twee tot zeven dagen. Er kan longontsteking optreden, met ernstige ademhalingsproblemen. Door de nieuwe griep kunnen al bestaande ziekten verergeren of ontregeld raken.

Ik heb slechts 1 kenmerk.

Kenmerken van een hond zijn dat ze
een vacht hebben, blaffen, eten uit een bak, een staart en 4 poten hebben.
Mijn huisdier heeft ook een staart en 4 poten, toch is het geen hond.
Jakiro

Woef

Jakiro:"De meest voorkomende symptomen van Nieuwe Influenza A zijn: "
Hm, misschien ben je een gevalletje van minst voorkomende symptomen. Of misschien is alleen maar hoofdpijn juist wel het meest voorkomende symptoom. De meeste mensen gaan daarmee niet naar de dokter én de meeste dokters laten daarvoor geen laboratoriumonderzoek doen.
Een hond voldoet niet aan 'meest voorkomende verschijningsvormen'. Je bent een hond of je bent het niet.
Groet,
Miriam Lavell

Jakiro

Jakiro

20-11-2009 om 14:10

Dan nog

Dan nog blijft het feit dat ik 3 weken geleden wel op alle fronten aan de mex.griep leed en nu alleen op 1 punt.
Mijn minieme kennis van kansberekening laat zien dat die kans 3 weken geleden groter was
Maar je hebt gelijk, de kans bestaat dat het nu wel zo is en toen niet.
Miauw.
Jakiro

Linda99

Linda99

20-11-2009 om 17:36

Klinkt als

Ik vind het ook wel klinken als een voorhoofdsholteontsteking. Eens neusspray proberen en kijken of het wat doet?

Polly Shearman

Polly Shearman

20-11-2009 om 18:29

Jakiro

word het erger als je bukt?
zo nee, dan lijkt het het meest op spanningshoofdpijn, veranderde spierspanning gehad de afgelopen tijd in je nek??
manlief had het ook tijdje terug, zag gewoon groen van de pijn, Bleek achteraf omdat hij 2 weken lang met een bouwhelm had gelopen wat hij niet gewend was.

groet, polly

angel3

angel3

21-11-2009 om 19:22

Ja hier ook

en bij collega's ook. Sommigen szijn er ook duizelig bij. Ik had het 2 dagen. Mijn man liep ook met koppijn rond. Uiteindelijk ben ik erna nog wel flink snotterig geworden maar dat was het. Supersnotmonster, koppijn en verder helemaal NIKS!
Maar goed wel eerst alleen maar enorme hoofdpijnja. Ik hoor collega's ook klagen...

eva67

eva67

26-11-2009 om 09:54

Ook

Hoi Jakiro,
Rond de herfstvakantie had ik dit ook. Gillende oorpijn en knallende koppijn. Ook een dag niezen dat resulteerde in een loopneus. Vooral die oorpijn is a-typisch, heb ik bijna nooit. Die pijn zakte heel langzaam af en eindigde in een verstopt oor. Mijn twee dochters hadden het ook. Geen mexicaan nam ik aan.
Groet Eva

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.