Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

lies

lies

04-03-2012 om 16:58

Heftige menstruatie, ervaringen novasure?

Hallo,

De laatste jaren merk ik dat mijn menstruatie geleidelijk aan heftiger wordt; mijn cyclus is steeds korter (ca 24 dagen, eerder 28 dagen), de menstruatie zelf duurt langer en is een paar dagen zeer hevig: ik verlies grote stolsels, moet er 's nachts 2x uit om van tampon te wisselen.

Ik heb een mirena-apiraal geprobeerd, maar helaas gaf deze niet het effect dat veel vrouwen ervan hebben, nl (nagenoeg uitblijven van de menstruatie. Ik bleef met dat ding continu heel licht vloeien en heb m na een jaar maar laten verwijderen.

De pil zie ik niet zitten.

Nu las ik iets over NovaSure: dmv een electrische stroom wegbranden van het BM-slijmvlies.

Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? + dan wel -? Ik hoor ze graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

05-03-2012 om 09:00

Archief?

Volgens mij zijn er onlangs nog draadjes hierover geweest, kijk eens in het archief, misschien kun je daar nog wat terugvinden, was een draadje volgens mij van Sinilind

notje

notje

05-03-2012 om 09:09

Het draadje was van sinilind,ik heb laatst nog een nieuw berichtje geplaatst omdat ik 17 februari nova sure heb ondergaan.Ik weet niet of het geholpen heeft,het is nog maar 2 weken geleden.Mijn ervaring met de behandeling was niet positief,maar ik had natuurlijk weer gewoon pech omdat er blijkbaar een zenuwbaan loopt.Zoek maar even op nova-sure in het archief.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.