Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pollewop

Pollewop

25-01-2009 om 23:06

Help, mijn borsten groeien en ik ben niet zwanger!

Ze zijn al wel een à 2 cups groter, voelen wat pijnlijk aan, net als bij een zwangerschap maar ik ben absoluut niet zwanger. Wat kan dit zijn??? Ik kan verdorie al heel veel blouses niet meer aan omdat mijn cup te groot is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

25-01-2009 om 23:31

Pollewop.

Ben je van voorbehoedsmiddel veranderd ? ( en dan denk ik aan hormonale anticonceptie ).
Waarom weet je zo zeker dat je niet zwanger kunt zijn ?
M.

Huisarts

Wat zegt de huisarts? Dit is echt wel iets waar ik mee heen zou gaan, zeker omdat ze ook nog pijnlijk zijn.

Pollewop

Pollewop

26-01-2009 om 11:27

Reactie

Rembrand; ik weet het zo zeker omdat mijn man gesterilliseerd is en ik nog steeds niet vreemd ga :0)
Fladderbeestje; ik gebruik geen voorbehoedsmiddelen, is niet meer nodig.
Zou het ook iets hormonaals kunnen zijn? Ik moet een dezer dagen ongesteld worden.

Pollewop

Het klinkt wel hormonaal. Laat je ze wel even goed nakijken als het niet overgaat? Ben je in ieder geval gerustgesteld.
Of het blijft. Ik kreeg er 3 jaar na de jongste zomaar een cup bij. Maar ik kan me niet meer herinneren dat ze vooraf gevoelig waren. Alleen dat ik plots in al mijn bh's dubbele boobs had. Dat zag echt niet uit.

Tinus_p

Tinus_p

26-01-2009 om 13:34

Kortom

Eerst maar eens een testje halen bij t Kruidvat of de AH.

Rembrand

Rembrand

26-01-2009 om 13:53

Pollewop.

Iemand anders schreef het al, soms komt er na een sterilisatie toch nog een kind.
Enne, ik heb in de week voorafgaand aan mijn menstruatie nogal eens zeer pijnlijke gestuwde borsten. De éne keer is dit erger dan de andere keer.
M.

Toch

Testje halen inderdaad, gewoon om iets uit te sluiten. En één a twee cupmaten groter? Terwijl je dat normaal gesproken bij een menstruatie niet hebt? Huisarts.

Pollewop

Pollewop

27-01-2009 om 22:40

Echt niet zwanger hoor!

Ben gisterne ongesteld geworden. Borsten zijn ook minder gespannen, ga er maar vanuit dat het hormoon gerelateerd is. Bedankt voor het meedenken.

m@

m@

28-01-2009 om 23:55

Mijn ma

Bij mijn ma begonnen ze te groeien na haar 50ste. Inderdaad hormonaal: overgang. Maargoed...dat gaat heel gestaag en volgens mij is het bij jou opeens...dan zal ´t dat vast niet zijn.

Pollewop

Pollewop

29-01-2009 om 22:24

Eigenlijk zijn ze al een jaar aan het groeien Had nu ineens ook dat ze gespannen aanvoelden zoals bij een zwangerschap. Hmmm misschien toch een bezoekje aan de HA waard? Menstruatie cyclus is ook aan het veranderen, van standaard 28 dagen naar sneller dan 28 dagen.

Pollewop

Pollewop

01-02-2009 om 22:46

Fladderbeestje

Ik ben net 40.

Anneke Boerma

Anneke Boerma

09-02-2009 om 20:29

Ik zou niet klagen

Sorry hoor, maar ik zou maar wat graag een paar cups meer willen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.