Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pelle

Pelle

01-07-2009 om 08:51

Herkent iemand dit: rug voelt aan alsof die verbrand is

Herkent iemand dit: mijn rug voelt al anderhalve dag aan alsof ik die verbrand heb door de zon maar er is niks te zien, ik heb zelfs niet zonder shirt gelopen. BH etc zit ook enorm onprettig en mijn postschoudertas ook.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dirkje

Dirkje

01-07-2009 om 09:12

Misschien

een gordelroos zonder dat je de huiduitslag er bij hebt? Heb ik een keer gehad volgens de ha. Was heel onaangenaam, kon idd nog niet eens het bandje van mijn bh op mijn schouder velen. Kun je niets aan doen. Pijnstilling in de vorm van een ontstekingsremmend middel werd aangeraden (dus geen paracetamol, maar wel ibuprofen). Gordelroos kan het volgens mij weer niet zijn als je pijn hebt over je hele rug: gordelroos heb je aan een kant van je lichaam en het stopt bij de middellijn heb ik me door de ha laten vertellen.
Groet,
Dirkje

Ken het

als gevoelsstoornis (ik heb MS), maar daarmee wil ik niet zeggen dat jouw brandende gevoelens MS zijn.

´t Kan misschien idd iets zijn waardoor de zenuwen denken dat ze een pijnsignaal af moeten geven, maar wat?

En idd, heel veel dingen gaan over, mijn HA is ook altijd verbaasd dat ie me zo weinig ziet (en in mijn beleving is 2-3 keer per jaar toch al best véél )

Polly Shearman

Polly Shearman

01-07-2009 om 14:28

Misschien

is je rug toch wel verbrand, dat kan nl dwars door je shirt heen??

Salie

Salie

02-07-2009 om 11:02

Misschien

een rare vraag, maar ben je toevallig ook verkouden ofzo.
Ik had heel erg last van mijn keel. Bijna geen stem en voelde me beroerd. Wat ik dus ook had was pijn op mijn rug en schouders. Niet als ik er op drukt, maar wel als mijn shirt ertegenaan kwam. Wat natuurlijk de hele dag is. Als ik eroverheen wreef deed het al zeer. Heel erg raar. Ik weet niet of het een combi is hoor met mijn verkoudheid. Ik vond het heel erg raar. Was na een paar dagen weer over.
Gr. Salie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.