Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Marleen

Marleen

14-11-2009 om 19:01

herstel na liesbreukoperatie?

Hoi, mijn zoon van 8 heeft een liesbreuk en moet over twee weken geopereerd worden. Ik vond de informatie in het ziekenhuis nogal minimaal. Weten jullie wat ik kan verwachten wat betreft het herstel na de operatie? Hoe die operatie zelf gaat is me wel duidelijk, maar ik vraag me vooral hoeveel pijn hij gaat krijgen, en hoe lang, en welke pijnstillers ik moet geven. En wanneer hij weer naar school kan en zo. Alvast bedankt! Groetjes, Marleen./

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marleen

Marleen

18-11-2009 om 21:23

Niemand ervaring met liesbreuk?

Hoi, zie de titel! Groetjes, MArleen

69er

69er

18-11-2009 om 23:00

Jawel

maar ik kan me er eerlijk gezegd niet veel van herinneren...
dochter 1x als baby en de andere kant bij 5......moest eerst een zetpil die "kalmeerde" en vond dat het vervelendst. (bleek je ook vervelend wakker van te worden, maar moest.) Snel wakker en zo weer thuis.....
Sorry, als het veel indruk gemaakt had, had ik het vast wel onthouden.
69er

Ervaring

Alleen ik was toen al in de 20. Ik vond het meest gekke net na de operatie, dan moet je plassen, en dan recht lopen. Voor de rest kan ik me niet herinneren dat ik veel pijn had. Was na 2 weken alweer aan het werk,therapeutisch in het cafe, veel staan en lopen, en dat moest rustig gedaan worden.
Heb hem 2 keer gehad, maar daar kan ik me niets van herinneren.
Liefs Aura

maan.

maan.

19-11-2009 om 20:04

Volwassene..

Hier als volwassene een dergelijke ingreep gehad (heet bij vrouwen dan weer iets anders, iets met femoralis ofzo).

Waar ikzelf het meest tegenop zag was de verdoofprik maar met een pleister werd mijn huid 'slapend' gemaakt, serieus lof voor het begrip van het personeel!!

Ik heb één nacht in het ziekenhuis geslapen, daarna weer naar huis. Traplopen is dan een ramp. Mijn man had dan ook vrijgenomen om voor de kleintjes te zorgen, ik was al blij dat ik naar de WC kon.

Ik vond zelf het ongemak erger dan de pijn. Na twee weken kon ik vol trots zelf mijn oudste van school ophalen (wel langzaam maar toch..). Volgens de arts herstellen kinderen sneller van de ingreep.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.