Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2010 om 10:12

Hoe is het met de stoppenmetrokers?

hoe gaat het met jullie? we zijn nu een maand verder.
Ik heb afgelopen maand mijn doel bereikt, ik heb niet meer gerookt overdag thuis, alleen op feestjes en 1 malig op zaterdag avond met een wijntje wel gewoon thuis.
Hoest met jullie?
groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

04-02-2010 om 10:14

Polly

gefeliciteerd; en hoe gaat het met de nicotine-snoepjes?

Al 4 maanden gestopt

en ik denk nog nauwelijks aan roken.
Maar nu is een paar dagen geleden mijn man ook gestopt én hij heeft een iphone aangeschaft. Tja die 2 zaken hebben natuurlijk niks met elkaar te maken zij het niet dat op het moment dat ik 'm zie roken hij zijn iphone afgeeft aan mij. Doet mij trouwens niet zoveel, maar hij is echt verliefd op dat ding.
Nou heb ik 'm (nog) niet betrapt maar wel heel sterk het gevoel dat ie wel gerookt heeft (en wel vaker dan 1 keer een sigaret) als ie van huis weg is. Tja, ik hoop alleen maar dat het hem deze keer toch gaat lukken net zoals het mij gelukt is.

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2010 om 11:36

De nico's

waren mijn beste vrienden afgelopen maand, nu neem ik er nog maar heel af en toe een. zo 1 per 2 dagen ofzo...!

had nooit gedacht dat het minderen zo makkelijk zou zijn, met de nico's. Anders had ik het veel eerder gedaan.

Groet, pol

Fem

Fem

04-02-2010 om 12:55

Wow

Super berichten hier zeg! Ga zo door. En zelf? Moah, kleine terugval gehad eventjes. Maar wij laten ons niet kennen natuurlijk. Ik plak nog steeds pleistertjes.
Niet roken bevalt me zo goed!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.