Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

#~ eeltje ~#

#~ eeltje ~#

20-06-2009 om 15:18

Hoe kom ik aan eelt

misschien een gekke vraag; maar nadat ik vorig jaar 5 maanden op mijn rug moest liggen in het ziekenhuis waren mijn voeten bijna aan het doorliggen, er zaten hele brokken eelt op mijn hielen die ik er zo van af kan pakken, dat heb ik toen ook gedaan (heel stom) maar vanaf die tijd heb ik helemaal geen eelt meer, en nu heb ik zulke zere hielen dat ik ze niet op het matras kan leggen s'nachts waardoor ik dus altijd op mijn zij moet slapen,maar het onderlaken doet zo zeer aan mijn voeten dat het echt niet anders gaat, wie weet er iets waardoor ik weer wat eelt op mijn hielen kan krijgen? waarmee volgens mij het probleem verholpen wordt?
alvast bedankt voor het meedenken

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

20-06-2009 om 15:26

Vraag het eens

aan de ha/dermatoloog? Er zijn ongetwijfeld meer mensen met dit probleem en er zal ongetwijfeld iets van een creme bestaan waardoor je huid eerder verhoornt.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

21-06-2009 om 12:32

Kamferspiritus

Google eens op kamferspiritus. Volgens mij gebruiken wandelaars dit wel om hun huid harder te maken zodat ze minder snel blaren krijgen.

Tirza G.

Tirza G.

21-06-2009 om 15:43

Ik wil niet vervelend doen

Maar bij mij is het nooit meer echt over gegaan. Volgens mij krijgt je huid zo'n optater van doorligwonden dat het nooit meer echt goed komt. Bij mij tenminste niet (hielen en stuit na maanden platliggen). Is toch al 20 jr geleden, maar die huid blijft gevoelig. Ik smeer afwisselend met niets , sudocreme of lansinoh.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.