Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mosie

mosie

05-05-2010 om 14:07

Hoe menstruatie uitstellen als je niet de pil slikt?

Ik heb het ooit hier een keertje gelezen, maar kan het niet meer vinden.
Ik ben zeer regelmatig en nu heb ik uitgerekend dat ik precies op de dag da we naar Frankrijk rijden ongesteld moet worden.
Daar heb ik echt geen zin in, omdat ik behoorlijk veel vloei en om de haverklap een wc moet opzoeken.
Ik slik dus niet de pil.
Weet iemand hoe ik mijn menstruatie kan uitstellen of vervroegen?
Thnx
Mosie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

05-05-2010 om 14:22

Primolut.

Even naar "el doctore" bellen voor Primolut. Je moet er wel een aantal dagen voor de ongesteldheid mee beginnen en doorslikken tot je ongesteld wilt worden.
Ik had zelf zoveel last van bijwerkingen dat ik nog liever ongesteld word....
M.

mosie

mosie

05-05-2010 om 18:15

Die bijwerkingen

welke waren dat??
Ik ben nl. erg gevoelig voor de pil, heb behoorlijk veel bijwerkingen, dus waarschijnlijk ook met dit middel.
Uiteraard zal ik de dokter bellen voor advies!

Is er nog een ander middel?
Mosie

Rembrand

Rembrand

05-05-2010 om 18:49

De bijwerkingen waar ik last van had.

Stemmingswisselingen, misselijkheid en ik hield enorm veel vocht vast.
M.

Tihama

Tihama

06-05-2010 om 16:40

Hoeveel tijd heb je nog?

Uit vrees voor de bijwerkingen heb ik primolut eerst uitgeprobeerd. Ik werd er enorm chagrijnig van. Zo erg dat mijn man vroeg of ik er meteen mee wilde stoppen. Een vriendin van me werd er depressief van. Lekker spul dus. Dankzij dat uitproberen was het wel ook voor de gewenste datum opgeschoven .
Voordeel van heel regelmatig zijn. Ik ben ook wel eens 2 dagen aan het reizen geweest door frankrijk terwijl ik zwaar ongesteld was. De tankstations langs de autoroute hebben prima toiletten. Met billen doekjes flesje water en reserve kleding kom je ook een eind

Waps

Waps

09-05-2010 om 22:03

Tampons en tena lady?

Hoi,

Redt je het met nachtverband/ Tena Lady+ tampon niet om een uurtje of 2 door te kachelen? Koop eventueel tena lady ofzo. Ik zou zeggen: beter aan het begin van je vakantie dan ergens middenin.

Ik heb ooit lang geleden een keer primolut gebruikt en daarna een tijdlang veel pukkels gehad.Om die reden zou ik het niet meer doen

Artemisia

Artemisia

10-05-2010 om 15:21

Softcup?

Zou een softcup kunnen denk je? Je kunt op www.softcup.nl kijken hoe ze eruit zien, hij kan tot 12 uur blijven zitten. Ik vind ze zelf erg prettig voor dagjes uit, reizen etc, en ik heb ook een zware menstruatie.
Een nadeel vind ik dat het verwijderen de eerste paar keer dat je ze gebruikt een bende kan worden (ook onderweg wel op te lossen met een pak vochtige doekjes, hygienische handgel etc).
Artemisia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.