Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Hoe zit dat nou met primolut?

Ik wil deze zomervakantie mijn menstruatie graag uitstellen cq vervroegen. Nu heb ik van mij huisarts Primolut gekregen. Ik was van plan om de menstruatie vòòr die van de vakantie uit te stellen, zodat de menstruatie van de vakantie automatisch doorgeschoven wordt.
Ik vraag me echter af of deze gedachtengang wel goed is: Als je Primolut gebruikt, schuift dan je hele cyclus ahw gewoon op? Of loop ik kans dat de menstruatie die ik tijdens mijn vakantie zou hebben dan toch gewoon krijg? Dat dus de uitgestelde menstruatie en de "normale" elkaar dan heel snel opvolgen?
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

25-06-2010 om 18:04

Ik weet niet

Of jou gedachten gang klopt, maar ik zou je menstruatie voor de vakantie gewoon doorlaten gaan en primoluut slikken in de vakantie, zodra je dan stopt met de primoluut krijg je je menstruatie binnen een paar dagen. Of je met het verschuiven van een menstruatie de rest van je clyclus opschuift weet ik niet goed..

Lynna

Lynna

25-06-2010 om 22:42

Rommelig

Ik heb het al een paar keer gebruikt maar de boel raakt er wel door de war. Ik weet niet wanneer ik de eerste twee keer daarna ongesteld word. Daarna loopt alles weer normaal. Bij mij dan...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.