Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petra-

Petra-

17-01-2010 om 11:44

Hoelang duurt het hertsel na een operatie van de hand

Woensdag ben ik aan mijn hand geopereerd, ze hebben een pees vrij gelegd en een streng bindweefsel weg gehaald. Vanmorgen heb ik het verband eraf gehaald en nu heb ik een dikke blauw paarse hand. Het bewegen van de vinger is uiteraard pijnlijk. Ik hoef pas over twee weken terug te komen om de hechtingen te laten verwijderen, maar zijn hier mensen bekend met het herstel van zo'n ingreep?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

18-01-2010 om 15:28

Net gezocht

Het hangt een beetje af van de aandoening,maar meestal duurt het wel een paar weken voor de plek van de ingreep niet meer gevoelig is en je je hand weer normaal mag gebruiken.Ik heb net gezocht op internet,omdat ik misschien ook een dergelijke ingreep krijg.Misschien kun je de poli bellen?Daar weten ze dat vast wel.Een en ander zal ook afhangen van de genezing de komende twee weken.
groetjes,bastet

Petra-

Petra-

19-01-2010 om 18:26

Mmm vertraging door ontsteking

nu aan de antibiotica en donderdag alweer terug komen.

Bastet

Bastet

19-01-2010 om 18:29

Sterkte!

Sterkte,ik hoop dat het snel beter met je gaat.
Bastet

Beterschap!

he, vervelend, een ontsteking erbij..! Beterschap!
(manlief mag binnenkort ook onder het mes voor een ganglion op zijn pols, de chirurg voorspelde ws wel een week of 2 gips-verbaasde me echt)

Petra-

Tjonge Petra, mag het met jou ook eens een keertje in een keer goed gaan?! Pfff... Hoe gaat het nu? Beterschap!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.