Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Iets in blaas gezien

Hallo,

Bij mijn zoon hebben ze iets in zijn blaas gezien. Het is goedaardig want de urine waarden zijn goed. Binnenkort wordt hij geopereerd omdat dit toch noodzakelijk is. Het is een korte opname van 2 nachten. Maar hoe langer het duurt des te meer zorgen maak ik me. Wat zou,dit zijn en wat zijn de gevolgen?

Heeft iemand gelijke ervaring?

Groeten,
Jeanet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Arts

Ik zou als ik jou was de arts / polikliniek bellen en daar je vragen stellen. Ik denk niet dat "wij" hier je vragen kunnen beantwoorden met deze informatie.
Succes en sterkte in ieder geval!

JeanetM

JeanetM

07-05-2012 om 11:23 Topicstarter

Sonj@

Hallo Sonja,

Ik heb ondertussen wel een bel afspraak staan, maar dat is pas over een paar weken...

Klankborden met ouders die in gelijke situatie hebben gezeten, vind ik wel prettig. Vandaar hier mijn oproep.

Groeten,
Jeanet

Snap ik

dat je reacties wil van ouders die het ook hebben meegemaakt, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat er zo weinig duidelijkheid is omtrent jullie situatie door "iets wat in zijn blaas zit". Dat kan zoveel kanten op. Ik begrijp dat je zelf ook niet meer weet dan dit, maar voor evt. andere ouders lijkt me moeilijk te vergelijken met een evt. zelfde situatie. Snap je wat ik bedoel?

Kari1

Kari1

08-05-2012 om 19:20

Huisarts

Dat iets wordt binnenkort geopereerd, maar dan toch pas nĂ¡ de belafspraak van over een paar weken denk ik? Hoe dan ook, als het goed is heeft je huisarts ook info van het ziekenhuis gekregen. Als het lastig is om het ziekenhuis te bellen kun je je huisarts om opheldering vragen.
Kari

JeanetM

JeanetM

11-05-2012 om 14:42 Topicstarter

Wacht rustig af

Hallo Allemaal,

Bedankt voor je reacties. Ze weten niet wat 'iets' is, daarom moet het er ook uit om te kijken wat het is. Je kunt het ook een gezwel noemen maar dat klinkt direct zo alsof het kwaadaardig is en dat is net nu niet.

Ik heb een bel afspraak met de 1e arts die behandelde, niet bij het academische ziekenhuis waar hij wordt geopereerd. Want het ging nogal bijzonder daar, en ik wil even overleggen met de arts of ik daar wat mee doen moet of dat het idd normaal is. Zo gingen ze bijvoorbeeld de evt. complicaties aan mijn zoon uitleggen en exact uitleggen hoe ze gaan opereren. Iets waar hij nu al wakker van kan liggen. Mam, wat als het mis gaat. Wat dan... Nu lossen we dat wel op door te relativeren en te praten maar toch, is dat nodig? Zoveel antwoorden op vragen die hij niet heeft gesteld?

We wachten nog maar even af.

Bedankt voor jullie reacties, het is nu gelukkig al binnen een week zover.

Fijn weekend
Jeanet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.