Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mama 78

mama 78

14-02-2009 om 12:09

Is er een 'oppep-middel'voor een moe kind?

Mijn dochter is van de week ziek geweest, tegen de griep aan.
Ze is nu wel hersteld, maar nog heel moe. Ze ziet erg wit en ziet er echt lamlendig uit.
Bestaat er een middel om mijn kind een beetje op te peppen? Natuurlijk laten we haar goed en veel slapen, dat is het belangrijkste.Ik zelf gebruik in zo'n geval vitamine-bruistabletten waardoor ik mijn energie wee voel terugkeren.
Mag dat ook bij een kind (8) ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

14-02-2009 om 18:16

Nee

mama78:
"Bestaat er een middel om mijn kind een beetje op te peppen?"
Nee (als t idd t gevolg is van die griep). Ook t effect van die vitaminepillen zit tussen je oren.

Tinus- hoe zit dat met die vitaminen?

OOk ik ben aan de Supradyne op advies van de apotheek omdat ik erg vermoeid ben.

Ik vraag me altijd af of het nu écht helpt. Zal altijd wel iets helpen, maar ik verwacht geen wonderen (hoewel ik stiekum hoop op en enorme boost).

Maar goed, waarom zitten vitaminen tussen de oren en werkt het niet echt?

Groet,
Linda

Linda

Ik weet het niet, en heet ook geen Tinus, maar volgens mij werken vitamines geweldig als je een tekort aan die vitamines hebt. Heb je geen tekort (en dat is meestal zo), dan helpen extra vitamines nergens voor of tegen.

Suggestie, daarentegen, doet een hoop. Dus als jij denkt dat je je energieker voelt door vitamines (of door rood te dragen, of door een slokje paardenmelk elke ochtend, of wat ook maar) dan is dat zo

Groeten,

Temet

didi

didi

16-02-2009 om 09:03

Heel veel baat bij

Floradix Kruidenelixer.
Dit kun je bij De Tuinen of reformzaak kopen.

Het is een natuurlijk vitmaninedrankje met extra veel ijzer.Dit werkt als een enorme boost,en brengt de eetlust ook weer wat meer op gang.
In winter/kwakkeltijden geef ik mijn kinderen dit als ''onderhoudsbeurt''en als na ziekteperiode een extra lepeltje.
Het bestaat ook voor volwassenen en je voelt zelf ook na een dag of 3 duidelijk verschil.
Groetjes,Didi

Tineke

Tineke

16-02-2009 om 10:12

Biefstuk

Buiten spelen en biefstuk eten, dat helpt.

mama 78

mama 78

16-02-2009 om 13:00

Bedankt

...voor de tips. Ik heb nu Floradix voor kinderen gekocht. Ze slikt het nu 3 dagen en ik begin een beetje verschil te zien.Ze is niet meer zo lusteloos. Ik heb het trouwens zelf ook altijd gebruikt, tijdens zwangerschap en na de bevalling.Ik denk dat ik haar hiermee wel bovenop help.

Wat Supradyn betreft: dat werkt bij mij echt goed. Ik moet het wel 3 dagen achter elkaar doen, en dan merk ik wel verschil. Of dat nu tussen mijn oren zit of niet, ik merk wel degelijk verschil. Blijkbaar krijg je toch een soort boost.Zo zal iedereen wel zijn eigen middeltjes hebben

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.