Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Hartzeer

Hartzeer

29-10-2008 om 19:45

Jong en hartklachten

De titel zegt het al. Ik ben nog jong en heb al stevige hartklachten.
Ik zou graag lotgenoten ontmoeten die, net als ik, een gezin hebben met jonge kinderen, en ook hartproblemen hebben.
Groetjes Hartzeer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi hartzeer

Hier iemand die redelijk jong is(nou ja.. 46) met jonge kinderen (de jongste is 4,5)en hartklachten.

Ik heb ventriculaire tachycardie gehad en 2 kleine hartstilstanden.

Daarna heb ik gelukkig heel snel september j.l. een pacemaker gekregen.

Een pak van mijn hart!w il je wat meer vertellen over jouw hartprobleem?

groetjes, Zofia

Hartzeer

Hartzeer

29-10-2008 om 22:08

Zofia

Ik ben nog geen 40 en ben gedotterd. Het is een erfelijkheids-verhaal. Het 'heerst' in de familie. Daarnaast heb ik een stofwisselingsziekte die ook nadelig is voor hart en vaten. Mijn jongste kindje is 1.
Groetjes Hartzeer

Hoi hartzeer

Pfoe! Dat is schrikken! het is zo ingrijpend als je 'levensreddend' orgaan ineens problemen vertoont he?

Wat voor stofwisselingsziekte heb jij? Ik heb ook een stofwisselingsziekte! Ik heb cpeo+.

De hartproblemen die ik heb horen bij dit ziektebeeld. Het is de belangrijkste doodsoorzaak voor mensen met cpeo.

Gelukkig is het bij mij onderkend en 'gerepareerd'. Deze ziekte is vaak autosomaal dominant. Daarom worden mijn kinderen ook gecontroleerd door de cardioloog. So far so good..

Zofia

Hartzeer

Hartzeer

30-10-2008 om 10:02

Hoi zofia,

Ik heb een eiwitstofwisselingsziekte, en zover ik weet is die recessief. Maar ik mag wel een keer naar een internist om te praten over hoe te handelen t.a.v. de kinderen.
Ik vind het best lastig om zo 'open en bloot' te schrijven over m'n ziekte. Misschien ook omdat het nog zo kort geleden is. Zou je eventueel ook privé willen mailen?
Gr. Hartzeer

Hoi

Tuurlijk wil ik dat. Je kan me gerust mailen via mijn weblog: www.pasotraspaso.punt.nl

Groetjes, Zofia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.