Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bastogne

bastogne

24-09-2008 om 22:50

Kapotte mondhoeken

t begint weer! ik word er moedeloos van, als mijn weerstand omlaag gaat (lichtelijk verkouden, oververmoeid dat soort dingen) krijg ik vreselijke kapotte mondhoeken. het is geen koortslip volgens mij want het begint niet met een blaasje. het is gewoon heel schraal, rood en dan t irriteert. dus alsof je gebarsten lippen hebt maar alleen in je mondhoeken.
ik smeer me suf met vaseline in de hoop dat t beter gaat maar t schiet niet op.
creme van de huisarts heb ik wel eens gehad (ivm evt schimmels die er zouden zitten) maar ik wil t eerst met een huismiddeltje proberen, iemand een idee??

bastogne

ps Ik vond dit nou niet iets om bij gezondheid te zetten maar mocht t verplaatst moeten worden merk ik dat vanzelf wel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

24-09-2008 om 23:18

Vitamine c

Dat helpt bij mij weleens. Dus veel fruit eten of pilletjes met vitamine C.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

24-09-2008 om 23:20

Vitamine c inderdaad

Ik las ooit dat dat zou helpen, en bij mij werkt het inderdaad.

Groet, Ellen

Plien

Plien

24-09-2008 om 23:50

Mijn man had het

Een hele tijd lang. Allerlei smeersels van de huisarts geprobeerd (antischimmel, antibiotica) maar het bleef terugkomen. Uiteindelijk hielp een tip die ik hier van het forum had geplukt: 's avonds voor het slapen gaan insmeren met antischimmelcrème (datzelfde spul wat je voor voetschimmel gebruikt voldoet prima, iets met miconazol erin, drogist heeft het), en daaroverheen zinkzalf (sudocrème). Paar weken volhouden, ook nadat de verschijnselen verdwenen zijn.
Sindsdien is het niet meer teruggekomen. Ik weet niet meer van wie die tip kwam, maar alsnog bedankt dus

bastogne

bastogne

24-09-2008 om 23:57

Goed

ok, morgen dus even iets van zinkzalf halen want anti-schimmelspul heb ik nog en vit c ook. bedankt allemaal!

bastogne

Mondhoekeczeem

Google eens op mondhoekeczeem, want volgens mij is dat het. Ik heb het ook af en toe, alhoewel het wel steds minder wordt.
Volgens mij heeft het niks met vtimanine c te maken. Althans hier merk ik niet dat het door een gebrek er van zou komen.

bastogne

bastogne

25-09-2008 om 07:27

Sharon

dit is t idd! dan is smeren met de anti-schimmel dus toch de beste oplossing, na googlen is t nu wel duidelijker wat ik moet doen maar nog niet echt hoe t komt, iig bedankt voor de tip

groetjes
bastogne

Tandpasta

Jarenlang heb ik er last van gehad, niets hielp, gek werd ik ervan. Tot ik er achter kwam dat het met tandpasta te maken had bij mij. Na eindeloos proberen weet ik nu dat er eentje is waar ik tegen kan, de simpelste Aquafresh. Ik moet niets hebben met extra toevoegingen en zeker geen paradontax,sensodyne,zendium etc.
Groeten,
Jonne

Bastogne

Graag gedaan!
Ik weet ook niet hoe het komt. Kreeg er voor het eerst last van toen ik zwanger was van oudste. In die periode had ik het echt heel erg.Zag er niet uit. Nu heb ik het af en toe, maar valt het niet zo op en heb ik er niet veel last van.
Succes er mee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.