Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

sinas

sinas

23-01-2012 om 20:09

Kies moet er uit, afspraak voor donderdag, nu al stuk afgebroken

zal ik morgen nog bellen of het eerder kan, of gewoon tot donderdag wachten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

23-01-2012 om 20:12

Heb je er last van?

Als je geen pijn hebt, dan zou ik niets doen.
Als je wel pijn hebt, dan zou je kunnen bellen. Houd er rekening mee dat de afspraak alleen vervroegd wordt als je duidelijk maakt dat het echt om veel pijn gaat. Een pijnlijk randje of pijn bij het kauwen is niet genoeg.

sinas

sinas

23-01-2012 om 20:23

Nee geen pijn, althans, niet meer dan het al deed

wel een vervelende scherpe snede aan wangzijde die ik wel voel als ik slik of anderszins iets met mijn mond enzo doe. Dus of het genoeg is voor vervroegd langskomen, ik denk het niet dan.

Isabella

Isabella

23-01-2012 om 21:44

Ai,

Krijg spontaan ook pijn aan mijn kiezen. Maar als je er geen last van hebt zou ik niet bellen. Inderdaad om reden die Annet zei.
Als je erg gespannen bent voor de ingreep zou je wat Rescue Spray kunnen gebruiken of van te voren al een Ibuprofen kunnen nemen. In ieder sterkte.

sinas

sinas

23-01-2012 om 21:52

Gespannen valt wel mee

ook al is het al even geleden dat er kiezen getrokken zijn bij me, ik hoop alleen dat er nog genoeg houvast is nu om hem er uit te halen, aangezien hij al niet zo geweldig meer was.
Gelukkig hebben we nog wat wax in huis van zoon van zijn beugel Daar heb ik nu een balletje van op die scherpe rand gedaan, dat scheelt wel op mijn wang.

sinas

sinas

25-01-2012 om 14:41

Dagen goed doorgekomen

de wax heeft goed geholpen, morgen 8:10 is de afspraak, dus lekker vroeg, en ik hoop dat hij er vlotjes uitkomt. Duim voor me!

Isabella

Isabella

25-01-2012 om 14:51

Kaarsje

Ik zal een kaarsje voor je opsteken. Komt vast goed.
Sterkte en succes!

sinas

sinas

25-01-2012 om 22:13

Dank isabella

het is al lang geleden dat er een kies is getrokken bij me, dus ik zie er best een beetje tegenop.

sinas

sinas

26-01-2012 om 09:19

Niet goed

wortelresten achter gebleven, moet naar kaakchirurg vanmiddag. Bah.

Isabella

Isabella

26-01-2012 om 09:52

Shit

Wilde net vragen hoe het was gegaan. Dat is echt wel flink balen. Hopelijk valt het mee met de pijn. Neem je wel op tijd een pijnstiller. Ibuprofen schijnt het beste te helpen, maar wel op tijd nemen, voordat de verdoving eruit is.
Heel veel sterkte en een virtuele knuffel.
P.S. Ik weet een beetje wat je meemaakt want ik val ook altijd in de prijzen met dit soort dingen.

sinas

sinas

26-01-2012 om 10:41

Het wordt nog erger

ik kreeg vervolgens allerlei nare verhalen over de betreffende kaakchirurg, ik heb afgebeld. Ik ben al zo'n schijterd, dat werd me teveel! Ik ga dinsdag naar een andere kliniek. Dus een paar dagen met die wortel rondlopen. Balen!

Isabella

Isabella

26-01-2012 om 16:40

Sinas

Jij maakt het wel erg spannend zeg. Wat een gedoe. En ze bestaan dus nog, van die kaakchirurgen die beter beul hadden kunnen worden. Hopelijl is het snel dinsdag.

sinas

sinas

26-01-2012 om 20:03

Ja, blijkbaar

en ik had hem bijna getroffen! Hoe dan ook, op zich gaat het wel, het is wel vervelend als er wat kouds langs die wortelpunten gaat. Zit nu aan de ibuprofen 400 en het is te doen, als het zo tot dinsdag blijft, overleef ik het wel, alleen hoe het dan gaat? Want dan moet er echt gewrikt gaan worden neem ik aan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.