Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

kloppend gevoel in buik

Graag jullie advies!

Sinds ongeveer 3 dagen heb ik een kloppend gevoel in mijn buik. Het voelt als het trappen van een ongeboren baby.
Ik heb zelfs een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid.
Gelukkig ben ik niet zwanger maar wat is het dan wel?
Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik naar de dokter (het doet geen pijn)?

heb het ook wel eens

Geen idee wat het is, maar ik heb het ook wel eens. inderdaad of er een kind in je buik schopt. Maar het duurt bij mij nooit lang. Ik ben verder niet ziek en heb vziw nergens last van (althans, niet van mijn buik), dus ik doe er verder ook niks mee of aan.

Groeten,

Temet

Ik ook

Ik herken het ook. Heb er soms regelmatig last van en dan weer tijden niet.
Geen idee wat het is en waar het door komt

Katniss

Katniss

15-06-2014 om 22:37

Darmen

Ik denk dat het je darmen zijn. Tenminste, ik heb het ook wel eens en bij mij zijn het mijn darmen.

bertje1

bertje1

15-06-2014 om 22:43

darmen

borrelen, gasvorming, beweging van de darmen.
lijkt me normaal.
zolang het geen pijn is, of je rare ontlasting krijgt en houdt, lijkt me hoef je niet naar de h.a.

Adinde

Adinde

15-06-2014 om 22:44

I didn't know I was pregnant

Ken je het TLC-programma I didn't know I was pregnant?

Bellefleur

Bellefleur

16-06-2014 om 10:31

Herkenning

Ook ik voelde iets in mijn buik wat leek op de bewegingen van het kind toen ik zwanger was. Ik ben naar de huisarts geweest, heb een echo gekregen. Ik was niet zwanger. De verpleegkundige die de echo maakte, vertelde dat dit regelmatig voorkwam. Het zijn bewegingen van de darmen, de darmen zelf bewegen, of het is gasvorming.

Bellefleur

Bellefleur

16-06-2014 om 10:34

trouwens,

Mocht je al zo lang zwanger zijn dat je het kindje voelt bewegen, dan heeft een zwangerschapstest nauwelijks nog nut. In het begin van de zwangerschap maak je veel zwangerschapshormonen aan, die zijn te testen met een testje van de drogist. Later in de zwangerschap heb je daar niets meer aan. Dus, als je twijfels hebt: naar de huisarts

Lucerna

Lucerna

16-06-2014 om 10:35

ook

ik heb me er eigenlijk nooit zorgen om gemaakt. Als ik nooit kinderen had gekregen, had ik het waarschijnlijk niet eens geassocieerd met schoppende voetjes, maar het lijkt er inderdaad wel op.

mama2

mama2

16-06-2014 om 12:20

ik moest

ook gelijk denken aan het programma op TLC....ik zou voor de zekerheid langs de HA gaan en hem de beslissing laten maken of het je darmen zijn of niet....

ijsvogeltje

ijsvogeltje

16-06-2014 om 13:06

ik ken het

Ik ken het, had het ook, jaren geleden. De dokter kon maar 1 conclusie trekken en dat is dat ik zwanger was. Al 24 weken

mariposa

mariposa

17-06-2014 om 16:45 Topicstarter

Bedankt

Beadnkt voor jullie informatie.

Toch maar even een afspraak gemaakt bij de HA, aangezien ik er niet gerust op ben en ook ik het programma i didn't know i was pregnant ken

Monique D*

Monique D*

22-06-2014 om 13:41

En???

Ik ben benieuwd naar de uitslag.

mama2

mama2

23-06-2014 om 11:42

ik ook

Yumi

Yumi

06-07-2014 om 22:22

mariposa

weet je al meer?

An.

An.

08-07-2014 om 21:18

ik kan het zelfs soms zien

Als ik wat kilo's lichter ben en s ochtends op bed lig, kan ik mijn darmen soms zelfs zien bewegen. Dan wordt er even iets gepasseerd denk ik
En nee, ik kan absoluut niet zwanger zijn

mariposa?

Je stelde een bijzondere vraag - ben je al wat wijzer?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.