Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Karin

Karin

22-02-2010 om 07:06

Korte cyclus

Ik heb altijd een korte cyclus van 21 - 23 dagen maar deze maand werd ik al op dag 14 weer ongesteld met heel veel bloedverlies.
Weet iemand waar dit op kan duiden of kan het ook bijv. door stress komen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

22-02-2010 om 10:06

Overgang is een groot woord

maar ik hoor vaker van vrouwen in de 40, net zoals bij mij zelf dat er ineens erg gerommeld wordt met de cyclus. En ook dat het ineens korter wordt, zoals bij jou om de 14 dagen. Dit heb ik enkele maanden achtereen gehad! Word je niet blij van, nee!
Als je nog langer achter elkaar vloeit kan er ook iets aan de hand zijn; een vleesboompje o.i.d. Laaty er dan even naar kijken?

Puck

Puck

22-02-2010 om 10:44

1x te weinig om wat van te zeggen

Na 1x is het te vroeg om er wt zinnigs over te zeggen. Je cyclus kan door zoveel dingen van slag raken. Als dit vaker achter elkaar optreedt dan zou ik verder gaan kijken waardoor het veroorzaakt zou kunnen worden.

Kortere cyclus

en heel lang vloeien daar ben ik mee bekend.

Ik heb mezelf beloofd dat als ik nu weer langer dan 7 dagen vloei ik naar de dokter ga.

Ik hoop dat het een overgangskwestie is. eigenlijk maak ik me er niet zo druk om op het feit dat het irritant is na!

Karin

Karin

28-02-2010 om 11:30

Dank voor jullie reacties

Ik ben bij de gynaecoloog geweest en mijn baarmoeder zit vol met poliepen. Ze gaan nu eerst proberen met medicijnen om deze weg te krijgen.
Inmiddels is de bloeding gelukkig wel gestopt.
Ook was mijn ijzergehalte ver beneden dat wat het moet zijn dus nu ook aan de ijzertabletten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.