Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

12miep

12miep

05-04-2009 om 21:25

Kun je van ernstige aarsmaden/wormen infectie erge buikpijn hebben?!

1 van mijn kinderen klaagt al wekenlang geregeld over buikpijn en vermoeidheid. Sinds een paar dagen had ze permanent ernstige buikpijn en lag zo het hele week-end op de bank.
Vanavond ontdekte ik in haar poep dat het krioelde van de wormen (gadver!!), dus niet een paar maar heel erg veel.
Ondertussen heel wat af gegoogled maar ik kan nergens vinden of de erge buikpijn (en vermoeidgheid) hier nou dus door komen. Ga uiteraard kind met mebendazol behandelen maar zou dus graag willen weten of iemand weet of die erge buikpijn hierdoor veroorzaakt kan zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi 12 miep

Ja, van wormen kun je ook erge buikpijn hebben en vermoeid zijn. Het zoontje van mijn vriendin heeft het gehad en klaagde ook altijd over buikpijn en was veel moe.
Morgen naar de dokter en een kuurtje halen. Het kan overigens ook zijn dat je eerst een aantal dagen ontlastig moet opvangen.
Misschien kun je nu/morgenvroeg al wat opvangen en in een potje doen, dan kan de huisarts meteen zien om wat voor wormen het gaat.

Beterschap voor je kind.

groetjes van Charlotte

12miep

12miep

05-04-2009 om 22:08

Charlotte

Dank voor je snelle reaktie en geruststelling!

Ik ga morgenochtend langs de ha.

Rembrand

Rembrand

05-04-2009 om 22:47

Miep.

Onze jongste heeft het vorig jaar gehad, en die klaagde regelmatig over buikpijn. Na behandeling met Mebendazol was dit over.
M.

Coco

Coco

07-04-2009 om 17:15

Misschien ten overvloede, maar...

... vergeet niet het hele gezin te behandelen. 't is hartstikke besmettelijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.