Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jacoline29

Jacoline29

16-04-2009 om 06:56

Lange cyclus

Ik maak me een beetje zorgen.
Altijd eeen cyclus van 29/31 gehad.Laatste 2 a 3 maanden steeds veel te laat(over de 40 dgn)Huisarts er al over gebeld,die zegt iedere keer weer kom volgende week maar als het er nog niet is.Zwanger kan ik niet zijn,manlief is gesteriliseerd.
Wie herken dit?
Jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

16-04-2009 om 08:34

Stress, spanning?

heb je toevallig geen last van stress of spanning. Dat kan de oorzaak zijn van tijdelijke lange cyclussen. Zijn je menstruaties zwaarder? Anders zou ik toch eens laten kijken, zeker als het de komende maand weer zo is.

Jacoline29

Jacoline29

16-04-2009 om 13:43

Wel drukte

Tot half mei staat mijn agenda vol met afspraken voor dokters ed.
Zou dus kunnen,even afwachten maar.

Als ik ongi ben,is het hooguit 5 dagen en niet meer zo zwaar dat ik nacht verband moet dragen.

Als de rust is weer gekeerd en het is nog zo,ga ik toch maar weer een afspraak proberen te maken bij de huisarts en anders ga ik kijken of een andere huisarts het wil nakijken.

Jacoline29

Jacoline29

19-04-2009 om 15:11

Na 36 dgn

deze keer,zal het weer in gareel gaan komen nu?Hoop het wel,is nu 4 dagen eerder dan 40 dgn.

kirima

kirima

22-04-2009 om 11:10

Kan weer normaal worden

Om de paar jaar heb ik er een aantal maanden tussen zitten dat alles ineens helemaal uit balans is. Dan 3 weken ertussen, dan weer 5, en op een gegeven moment is het weer normaal om de 4 weken.
Volgens mijn huisarts was dat ook 'normaal' dat het af en toe tijdelijk onregelmatig is.

Jacoline29

Jacoline29

23-04-2009 om 13:51

Oke dan

misschien hetzelfde als dat je om de 7 jaar je smaak wat veranderd.
Gelukkig dat je huisarts dat gezegd heeft kirima,want ik zat nog steeds te twijfelen,wel/niet HA, nu weet ik dat het niet hoeft.

Ik ben vanaf mijn 18e aan de pil geweest, daarna spiraal,tussendoor gestopt en 3x zwanger geweest,na de laatste uk niks meer gaan gebruiken,behalve tijdelijk het condoom,ivbm de tijd die er nodig is om al het levend zaad uit het lichaam te krijgen.Toen steeds weer 29/31,ik denk dat het wel weer aan het verbeteren is, zat nu op 36 ipv ruim 40 dgn.We wachten volgende maand weer af

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.