Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lidewei

Lidewei

25-05-2010 om 23:51

Lange menstruatie

Ik heb sinds ik een koperspiraaltje heb laten plaatsen al elke maand een schimmelinfectie, en heftige menstruaties, maar nu ben ik al twee weken achter elkaar ongesteld.
Het begint met vaag bruin bloedverlies, en dan na enkele dagen is er opeens een zondvloed waarbij mijn bed onder het bloed zit en dan duurt het nog een dikke week met steeds minder wordend bloedverlies (later ook vaak bruin).
Ik snap er niks meer van, heb vaak erge steken in mijn buik en ook een opgeblazen gevoel. Ik ben met die schimmelinfectie al naar de huisarts en gyn gegaan, maar die doen niets meer dan extra pillen geven die ik op voorhand moet innemen. Tussen twee menstruaties in, maar die duurt nu zo lang. Ik heb dit nooit gehad, en baal er een beetje van. Volgens huisarts en gyn kan dit niet van het koperspiraaltje komen.
Wat kan zo'n lange menstruatie betekenen?

Lidewei

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rhoos

rhoos

26-05-2010 om 10:16

Hormonale disbalans?

Hoi Lidewei,
Ik heb ook regelmatig last van 'rare' menstruaties. Heb ook eens een periode van bijna 5 wkn gevloeid. Heb echter geen spiraaltje. Bij mij is het vanzelf weer genormaliseerd toen en toen ik het later meldde bij de arts werd hormonale disbalans als optie genoemd. ik zou deze cyclus eens aankijken en als jouw klachten blijven bestaan...terug naar de gyn!
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.