Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

25-11-2008 om 16:59

Een knuffel voor kaatje

gewoon, omdat jullie elke dag in mijn gedachten zijn!

Moeilijke tijden

Kaat, hoe beleef je nu deze dagen, mis je Bas dan nog meer dan normaal ? Het is nu ook zo snel donker en het is zo koud. Nou ik denk aan jullie hoor !

WiekeB

WiekeB

26-11-2008 om 09:27

Gewoon

Even een berichtje om te laten weten dat ik vaak in gedachten bij jullie ben.
Liefs, Wieke

kuzco

kuzco

26-11-2008 om 12:56

Ook van mij

een dikke knuffel, omdat ik nog steeds vaak aan jullie moet denken.

Bastet

Bastet

26-11-2008 om 18:11

Knuffel

Zomaar een knuffel voor jou,Kaat.Ik weet,je moet het helemaal zelf doen,maar ik zou zo graag een stukje overnemen,omdat ik inmiddels wel weer wat kan verstouwen.
liefs,Bastet

Anneja

Anneja

27-11-2008 om 12:52

Enne

jullie huis zag er laatst zo zonnig en opgewekt uit, ik hoopte zo dat dat een beetje een weerspiegeling was van jullie generieke gevoel op dat moment

(wij fietsen van de BSO vaak langs jullie huis, en middelste zei 'hee kijk, het houtenbeestjeshuis heeft zijn ogen open' (al voordat ik wist dat jullie daar wonen was het ons al opgevallen vanwege de houten beestjes))

anne

Vandaag

Denk ik ook aan jullie. En ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben. Knuffel, Kaatje. Nog één dag en het is weer weekend.

knevel

knevel

28-11-2008 om 15:56

Ook hier wordt veel en vaak...

...aan jullie gedacht. Helaas kan ik niet zo heel veel meer voor jullie doen. Sterkte!!

Eveline

Kaatje

Ik hoop dat jullie elkaar nog een beetje vast kunnen houden, juist in deze tijd, waarin ´gezin en familie´ zo extra beladen is.

De gordijnen dicht, de kaarsjes aan, knus en gezellig, maar toch ook zo de afwezigheid van jullie man en vader benadrukkend.

Denken aan hoe het ánders zou zijn, samen.

Samen krijgt ineens ook zo´n andere betekenis, juist als je iemand moet missen.

Sterkte is nooit genoeg, maar meer dan sterkte en kracht kan ik je niet wensen, en vooral de hoop dat jullie elkaar tot steun kunnen zijn, dat zit em niet altijd in de grote dingen (of juist vaak helemaal niet in de grote dingen)

Liefs, Mien

Petra-

Petra-

28-11-2008 om 18:58

Lieve kaat

wat verwoord 'onze'Mien dat weer goed, ik sluit me erbij aan.

Een virtuele weekend knuffel voor jullie!

Tineke

Tineke

29-11-2008 om 09:19

Tante geworden

Net opnieuw tante geworden, en dat is onbeschrijfelijk troostend, nieuw leven, nieuw geluk. Het leven is een tintje lichter geworden.
We verheugen ons enorm op sinterklaas, de pakketjes stromen binnen, dat is toch echt hartverwarmend. Dank je wel pieten!!! Waarschijnlijk vieren we het op de zesde, want op 5 valt mijn verjaardag te vieren. Daarvoor moet ik nog een vorm vinden, want ik heb geen zin in ´vieren´, maar tegelijkertijd is het een feit dat ik wel leef, dus er valt wel degelijk iets te vieren. Ik bedenk nog wel wat kleinschaligs.
Toevallig ontmoette ik de weduwe van het graf tegenover Bas. Dat was echt heel prettig. Ook al was zij stukken ouder en veel langer weduwe, we konden goed met elkaar praten. Zij vertelde dat ze het eerste jaar altijd voor het slapengaan even langs het graf ging. En daarmee had ze dezelfde ervaring als wij, het is ´s avonds laat of in de nacht zo rustig, zo sereen, zo veilig en zo fijn om daar te zijn.
dank jullie wel....voor pakjes....voor het denken aan ons!

reina

reina

29-11-2008 om 09:32

Kaatje

Wat fijn dat er nu zoiets moois is, een babietje in de familie. En wat fijn dat jullie je kunnen verheugen op Sinterklaas én er veel Pieten en Klazen zijn die jullie niet vergeten! Natuurlijk wordt er aan jullie gedacht! En ja, je weet nu nóg beter waarom verjaardagen gevierd worden, vieren kan op veel manieren. Een knuffel!

Dozenschuifpiet

Dozenschuifpiet

29-11-2008 om 12:39

Voorpret

Eén doos kun je alvast openmaken. Dat is de doos waar ik als afzender op sta. Dit zit vol voorpret. Voor de inhoud bedank ik het Legioen, dat jullie niet vergeet!

Gefeliciteerd

nieuw leven !

Bastet

Bastet

29-11-2008 om 17:42

Troost

Nieuw leven kan zo troosten...ik wens jullie veel genieten met de kleine.
liefs,bastet

Amarins

Amarins

29-11-2008 om 19:16

Kaatje

De ketting een schakeltje erbij. Mooi dat het zo'n troost geeft, en dat je naast je vedriet ook vreugde kunt dragen. Ik wens jou en je gezin een goede decembermaand toe, met veel lichtpuntjes.

Lieve tante kaatje

Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe leven, en ook alvast een beetje met jouw verjaardag. Hopelijk wordt het toch een dag vol verrassingen!

Liefs, Mick

Petra-

Petra-

30-11-2008 om 19:27

Lieve kaat

Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie dit weekend vol met liefde voor dit nieuwe leven hebben door gebracht!

Voor de komende week een hele grote knuffel!

hulppiet

hulppiet

01-12-2008 om 18:57

Doosje van hulppiet

Lieve Kaatje,
deze hulppiet tikt hier niet heel vaak, maar leeft vanuit Spanje zeker mee!
Morgen gaat een doosje met afz. Hulppiet jouw kant op, haal het pakje zonder naam eruit, die is voor jouw verjaardag, de andere pakjes zijn voorzien van naam, en bedoelt voor Sinterklaasavond.
Ik wens jullie met elkaar een gezellige avond, waarbij Bas zeker gemist zal worden. Gezien de dingen die je hier schrijft gaat jullie dit vast lukken!
Liefs, Hulppiet

Zo lief

hulppiet ik wordt er zelfs blij van als mensen zo meeleven, kaat geniet ervan!!!

Sint

Sint

02-12-2008 om 08:58

Sint

En de Sint "herself" wenst jullie ook een hele knusse pakjesavond toe. Een pretpakket komt als het goed is vandaag aan (als de postpiet meewerkt)

liefs van de sint

WiekeB

WiekeB

03-12-2008 om 12:15

Alvast

een fijn oudejaarsavond gewenst, lieve Kaat. En ik hoop dat je morgen wakker mag worden met veel liefde, kusjes, knuffels en armen om je heen.
Stevige knuffel alvast van Wieke

WiekeB

WiekeB

03-12-2008 om 12:16

Euh

nou jah zeg. Ik ben zo druk met jouw verjaardag bezig (in mijn hoofd dan) dat ik op de zaken vooruit loop. Zucht. Ach wat, morgen gewoon nog een keer
Wieke

Maatje

Maatje

03-12-2008 om 20:00

Voor kaatje van maatje

Een groet. En liefs, Maatje.

Petra-

Petra-

03-12-2008 om 22:38

Kaatje

alvast voor morgen een dikke knuffel, jij viert het leven.... in gedachten bij Bas..

Petra-

Petra-

04-12-2008 om 07:43

Ook euh

mmorgen moet natuurlijk overmorgen zijn... Maar ook voor vandaag een dikke knuffel!

Petra-

Petra-

04-12-2008 om 22:05

Lieve kaat

nu dan, ik steek een kaars voor jou aan, morgen is het jouw verjaardag, zonder Bas.... Een knuffel voor jou en ik hoop met heel mijn hart dat jullie een manier vinden om toch jouw leven te vieren!

WiekeB

WiekeB

05-12-2008 om 07:25

Gefeliciteerd, kaatje!

Lieve Kaatje, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat zal het een rare dag zijn. Ik hoop dat het genoeglijk en gezellig wordt vandaag, een dag die een glimlach om je mond tovert en een warm gevoel in je hart geeft.
Liefs van Wieke

wendelien

wendelien

05-12-2008 om 08:46

Hoeraaaaaa!

Met drie klapzoenen, w

Lieve kaatje!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een dag met een traan maar hopelijk ook met een lach, en met heel veel virtuele en echte zoenen voor jou.
En een berg kadootjes natuurlijk!
Knuffel,
Mickey

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.