Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

05-12-2008 om 09:28

Gefeliciteerd, lieve kaat

met je verjaardag! Ik hoop voor jullie een dag waar je aan het einde van de avond met een warme glimlach aan terug kan denken!

Fijne

verjaardag !

knevel

knevel

05-12-2008 om 11:17

Gefeliciteerd kaatje

Kaatje, gefeliciteerd met je verjaardag en met die van de sint. Ik hoop dat het een leuke dag gaat worden, met een hoop verrassingen.

liefs Eveline

Bastet

Bastet

05-12-2008 om 11:35

Lieve kaatje

Hartelijk gefeliciteerd,ik wens je een warme,liefdevolle dag toe.
liefs,Bastet

Gefeliciteerd kaatje

Ik wens jou en je kinderen veel warmte toe.

Rafelkap

Rafelkap

05-12-2008 om 14:00

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Kaatje! Een hele fijne dag toegewenst en een heel knus sinterklaasfeest.
liefs van Rafelkap

Jose van Polanen

Jose van Polanen

05-12-2008 om 14:10

Ook van hier

Gefeliciteerd! Dat het een draaglijke dag mag worden.
groet,

Sterkte en

gefeliciteerd! Ik hoop dat de fijne dingen overheersen, voor vandaag en in herinnering!

Liefs, Mien

Lieve kaat

van harte meid!!! ik hoop dat je toch een leuke dag hebt vandaag en dat jullie genieten tussen de tranen door

tonny

tonny

05-12-2008 om 19:45

Van harte

met het begin van een nieuw levensjaar, hoe onwezenlijk het ook voelt.

Ik wens je veel lichtpuntjes toe!

tonny

Van harte

Gefeliciteerd! Een dag met een lach en een traan.

Petr@

Petr@

05-12-2008 om 21:00

Hieperdepiep

lieve kaat, gefeliciteerd, ik hoop dat je een liefdevolle dag hebt...

kuz,
Petr@

reina

reina

05-12-2008 om 21:39

Kaatje

Laat, maar niet minder gemeend:
Gefeliciteerd! Ik hoop dat er een zo goed mogelijk jaar op je wacht, met veel warmte en liefde van de mensen om je heen!

reina

reina

06-12-2008 om 09:18

En bij Camerons wens sluit ik me aan!

Petra-

Petra-

06-12-2008 om 09:53

Lieve kaat

gewoon een weekend-knuffel!

WiekeB

WiekeB

06-12-2008 om 09:56

Kaatje

een kusje op je ziel!
Wieke

Tineke

Tineke

07-12-2008 om 13:19

Dank jullie wel

Dank voor alle post, voor de pakketten met snoepgoed, speelgoed, boeken, leuks en zarqa. Echt geweldig, echt feestelijk.
Het maakte mijn verjaardag en het sintfeest zo rijk. Rijk door jullie genereus-zijn, jullie meeleven.
Die vreugde en de gezelligheid die we daardoor makkelijker konden creeren, zijn natuurlijk onbetaalbaar in deze tijd.
Maar tegelijkertijdwerd het steeds moeilijker vol te houden, alsof het verdriet zich steeds verder opdrong, steeds meer om aandacht vroeg, dus moesten we daar ook gewoon even aan toegeven.
Dank voor alles, van felicitatie tot goede gedachten, tot pretpakket. Onze nieuwe pakketbezorger is ook blij met de pakjes!

Petra-

Petra-

07-12-2008 om 20:31

Lieve kaat

Een grote kaars voor jullie omdat het verdriet ook op dit soort dagen aanwezig is. Een kaars voor kracht om elke dag weer verder te gaan!

Tineke

Tineke

08-12-2008 om 09:00

Zie artikel Ouders Online

Het ambulatorium in Utrecht, rouwhulp, daar gaan wij vanaf as donderdag, wekelijks naar toe.
Toch grappig, juist nu een artikel daarover op OO. Zo komen wereldjes bij elkaar.

Rafelkap

Rafelkap

08-12-2008 om 09:43

Utrecht

Wat goed, Kaatje, dat er zoiets bestaat!
Als je in Utrecht even wilt plassen of koffie drinken, je bent hier welkom (al is dat misschien een beetje gek)
liefs van rafelkap

desiree

desiree

08-12-2008 om 13:56

Ambulatorium

Een maand geleden verscheen in het Ublad een artikel over het ambulatorium: http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UOL.woa/2/wa/Ublad/archief?id=1034183 en ik moest gelijk aan je denken. Hopelijk kunnen ze jullie een stuk de goede kant op helpen.

desiree

Jose van Polanen

Jose van Polanen

10-12-2008 om 21:20

Morgen

naar het ambulatorium als ik het goed heb begrepen. Hoop dat het net zo o.k. is voor jullie als het in het artikel van het Ublad lijkt te zijn.
groet,

Vandaag

Denk ik ook aan jullie.

mirreke

mirreke

12-12-2008 om 13:37

Kaatje

veel goeds vandaag. En vanavond is het weer weekend. Wat een rare, onwerkelijke maar ook mooie en verwarrende tijd is het toch...

Petra-

Petra-

12-12-2008 om 13:39

Kaatje en kids

weer een weekend voor de deur, ik hoopp voor jullie een warm liefdevol weekend!

Extra kaarsje

voor deze donkere dagen!
Mien

WiekeB

WiekeB

12-12-2008 om 18:20

En vanuit hier

Wens ik jullie een rustig weekend met lichtpuntjes toe. Het zal zwaar geweest zijn donderdag, denk ik zo... maar ik hoop dat het jullie helpt!
Knuffel, Wieke

ook vanuit hier veel warmte gewenst straks bij de kerstboom. MIsschien zit er nog wel een dikke sneeuwstorm in, zou mooi zijn !

Tineke

Tineke

14-12-2008 om 10:52

Boek

Dank jullie wel voor alle warme wensen!
Ondertussen ben ik nauwelijks aanwezig hier, dat is nu eens niet omdat het slecht gaat, maar omdat ik een boek schrijf. De uurtjes die ik heb achter de computer, besteed ik daar aan en dan blijft er weinig tijd over voor OO.
Vrijdag vertrekken we naar Davos, voor twee weken, we hebben er echt veel zin in. Weg van de tradities die nooit meer zullen zijn als ze waren.
Het gaat nu in zoverre goed dat we 's morgens ietwat meer zin en energie hebben om er echt wat van te maken. Iedere dag opnieuw lichtpuntjes zoeken, maar vooral ook zelf creeëren.
liefs van mij, van ons viertjes...

tonny

tonny

14-12-2008 om 11:15

Wat een goed idee...

... dat boek!!

Alle goeds gewenst in Davos!

Tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.