Gezondheid

Tineke
29-02-2008 om 11:59
Leven tussen aanhalingstekens, een update
Het liefste zou ik schrijven dat het hier zo goed gaat, dat we de boel op de rit hebben. Zoiets hadden we onszelf immers ook beloofd, de tijd van de Mattheuspassion is aangebroken, en dan zouden we veel procentjes 'gewoon leven' herwonnen hebben.
Maar dat is niet zo. Het lijkt alleen maar beroerder te gaan. Bas heeft steeds zwaardere medicatie nodig tegen de pijn. Komende week wordt er een scan gemaakt, voor de zekerheid, om te kijken of er niet opnieuw gruwelijke dingen aan de hand zijn. Het zou z'n klachten wel verklaren, maar tegelijkertijd was er gelukkig wel een arts die het zich niet voor kon stellen dat het opnieuw foute boel zou zijn.
Het is moeilijk nu de lichtpuntjes te zien, het is moeilijk om moed te houden. Bij mij is de energie eigenlijk wel diep onder het nulpunt gezakt.
Zoiets gaat het dus, ik had echt een ander berichtje willen plaatsen.

Petra-
05-12-2008 om 09:28
Gefeliciteerd, lieve kaat
met je verjaardag! Ik hoop voor jullie een dag waar je aan het einde van de avond met een warme glimlach aan terug kan denken!

knevel
05-12-2008 om 11:17
Gefeliciteerd kaatje
Kaatje, gefeliciteerd met je verjaardag en met die van de sint. Ik hoop dat het een leuke dag gaat worden, met een hoop verrassingen.
liefs Eveline

Bastet
05-12-2008 om 11:35
Lieve kaatje
Hartelijk gefeliciteerd,ik wens je een warme,liefdevolle dag toe.
liefs,Bastet

Rafelkap
05-12-2008 om 14:00
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Kaatje! Een hele fijne dag toegewenst en een heel knus sinterklaasfeest.
liefs van Rafelkap

Jose van Polanen
05-12-2008 om 14:10
Ook van hier
Gefeliciteerd! Dat het een draaglijke dag mag worden.
groet,

Mien*
05-12-2008 om 15:58
Sterkte en
gefeliciteerd! Ik hoop dat de fijne dingen overheersen, voor vandaag en in herinnering!
Liefs, Mien

branca2
05-12-2008 om 18:35
Lieve kaat
van harte meid!!! ik hoop dat je toch een leuke dag hebt vandaag en dat jullie genieten tussen de tranen door

tonny
05-12-2008 om 19:45
Van harte
met het begin van een nieuw levensjaar, hoe onwezenlijk het ook voelt.
Ik wens je veel lichtpuntjes toe!
tonny

Petr@
05-12-2008 om 21:00
Hieperdepiep
lieve kaat, gefeliciteerd, ik hoop dat je een liefdevolle dag hebt...
kuz,
Petr@

reina
05-12-2008 om 21:39
Kaatje
Laat, maar niet minder gemeend:
Gefeliciteerd! Ik hoop dat er een zo goed mogelijk jaar op je wacht, met veel warmte en liefde van de mensen om je heen!

Tineke
07-12-2008 om 13:19
Dank jullie wel
Dank voor alle post, voor de pakketten met snoepgoed, speelgoed, boeken, leuks en zarqa. Echt geweldig, echt feestelijk.
Het maakte mijn verjaardag en het sintfeest zo rijk. Rijk door jullie genereus-zijn, jullie meeleven.
Die vreugde en de gezelligheid die we daardoor makkelijker konden creeren, zijn natuurlijk onbetaalbaar in deze tijd.
Maar tegelijkertijdwerd het steeds moeilijker vol te houden, alsof het verdriet zich steeds verder opdrong, steeds meer om aandacht vroeg, dus moesten we daar ook gewoon even aan toegeven.
Dank voor alles, van felicitatie tot goede gedachten, tot pretpakket. Onze nieuwe pakketbezorger is ook blij met de pakjes!

Petra-
07-12-2008 om 20:31
Lieve kaat
Een grote kaars voor jullie omdat het verdriet ook op dit soort dagen aanwezig is. Een kaars voor kracht om elke dag weer verder te gaan!

Tineke
08-12-2008 om 09:00
Zie artikel Ouders Online
Het ambulatorium in Utrecht, rouwhulp, daar gaan wij vanaf as donderdag, wekelijks naar toe.
Toch grappig, juist nu een artikel daarover op OO. Zo komen wereldjes bij elkaar.

Rafelkap
08-12-2008 om 09:43
Utrecht
Wat goed, Kaatje, dat er zoiets bestaat!
Als je in Utrecht even wilt plassen of koffie drinken, je bent hier welkom (al is dat misschien een beetje gek)
liefs van rafelkap

desiree
08-12-2008 om 13:56
Ambulatorium
Een maand geleden verscheen in het Ublad een artikel over het ambulatorium: http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UOL.woa/2/wa/Ublad/archief?id=1034183 en ik moest gelijk aan je denken. Hopelijk kunnen ze jullie een stuk de goede kant op helpen.
desiree

Jose van Polanen
10-12-2008 om 21:20
Morgen
naar het ambulatorium als ik het goed heb begrepen. Hoop dat het net zo o.k. is voor jullie als het in het artikel van het Ublad lijkt te zijn.
groet,

mirreke
12-12-2008 om 13:37
Kaatje
veel goeds vandaag. En vanavond is het weer weekend. Wat een rare, onwerkelijke maar ook mooie en verwarrende tijd is het toch...

Petra-
12-12-2008 om 13:39
Kaatje en kids
weer een weekend voor de deur, ik hoopp voor jullie een warm liefdevol weekend!

WiekeB
12-12-2008 om 18:20
En vanuit hier
Wens ik jullie een rustig weekend met lichtpuntjes toe. Het zal zwaar geweest zijn donderdag, denk ik zo... maar ik hoop dat het jullie helpt!
Knuffel, Wieke

Manda Rijn
12-12-2008 om 20:16
ook vanuit hier veel warmte gewenst straks bij de kerstboom. MIsschien zit er nog wel een dikke sneeuwstorm in, zou mooi zijn !

Tineke
14-12-2008 om 10:52
Boek
Dank jullie wel voor alle warme wensen!
Ondertussen ben ik nauwelijks aanwezig hier, dat is nu eens niet omdat het slecht gaat, maar omdat ik een boek schrijf. De uurtjes die ik heb achter de computer, besteed ik daar aan en dan blijft er weinig tijd over voor OO.
Vrijdag vertrekken we naar Davos, voor twee weken, we hebben er echt veel zin in. Weg van de tradities die nooit meer zullen zijn als ze waren.
Het gaat nu in zoverre goed dat we 's morgens ietwat meer zin en energie hebben om er echt wat van te maken. Iedere dag opnieuw lichtpuntjes zoeken, maar vooral ook zelf creeëren.
liefs van mij, van ons viertjes...