Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

13-03-2008 om 13:11

Vreselijk...

ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen wat er nu allemaal door jullie heen moet gaan.
Ik wens jullie sterkte bij alles wat nog komen gaat.
Terpi

Jetje

Jetje

13-03-2008 om 13:17

...

Nog een meelezer...
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie Heksenvetjes. Ik weet niet wat ik moet zeggen...
*knuffel*
Jetje

mijk

mijk

13-03-2008 om 13:30

Oh kaatje en mayte

ik kijk hier lamgeslagen naar mijn toetsenbord. Al even niet op oo geweest druk met leven enzo. En nu dit. Alles mis, verkeerd, kapot..

het schijnt dat het toch soort van helpt dit soort berichtjes. het voelt vanuit hier wat armetierig moet ik zeggen

Mijk

yadira1980

yadira1980

13-03-2008 om 13:41

Another tear...

hits the ground, and slowly a stream is shapen...
wat ontzettend K#T! heb er geen woorden voor
hier kan geen knuffel tegenop, maar toch krijgen jullie hem, want dat is het minste...

Gerdina

Gerdina

13-03-2008 om 13:48

Kaatje en mayte

Voor jullie worden twee van mijn grootste nachtmerries waar. Je kind of je man verliezen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie nog veel goede dagen in liefde met elkaar mogen hebben. En dat Bas en Vincent niet hoeven te lijden.
Liefs, Gerdina

Verslagen

Behalve gisteren nog nooit eerder in dit draadje structureel meegeschreven, maar toch heb ik het idee dat ik nu wat wil zeggen. Maar wat?!
Verslagen zit ik hier achter de pc. Geen idee wat te moeten schrijven. Woorden doen altijd te kort.
Na het vele vechten zijn jullie nu ook verslagen. Verslagen door zo'n stomme oneerlijke kl.teziekte.
Ik weet niets beters te zeggen dat ik alleen maar heel hard hoop dat er Bas een goede pijnstilling komt. Dat hij zo weinig mogelijk lichamelijk lijden heeft/krijgt zodat jullie met de kinderen in de tijd die er nog voor jullie samen is, onder de omstandigheden, nog zo optimaal mogelijk kunnen genieten van elkaar.
Heel veel sterkte!
Lin

Talia

Talia

13-03-2008 om 14:22

Zijlijn

"Vanaf de zijlijn" zei ik vorige week en wat voelt het nog verder weg nu ... als ik mij al machteloos voel, hoe zal het dan voor jullie zijn?
Kracht gewenst ... voor jullie allemaal.

Talia

WiekeB

WiekeB

13-03-2008 om 14:27

(((heksenvetten)))

Kaatje, Bas, Ianthe, Mirthe, Merlijn...
......
GVD!
......
Wieke

WiekeB

WiekeB

13-03-2008 om 14:36

En nu

de grootste angst bevestigd is, kan ik niet anders dan jullie een goede en kostbare tijd samen te wensen.
Ik voel me machteloos, zou een klein kiezeltje verdriet willen overnemen om jullie last te verlichten maar ik weet dat zoiets niet gaat.
Dus ik help op de enige manier die ik kan, nl. zorgen dat er dozen gevuld kunnen worden opdat jullie zo min mogelijk hoeven piekeren over het dagelijks leven, en zo veel mogelijk tijd hebben voor elkaar.
Kom op mensen, we hebben ze gesteund toen het moeilijk was, laten we tonen dat ook nu het OO legioen daad bij woord voegt!
Wieke

Inge N

Inge N

13-03-2008 om 14:46

Fam heksenvet

Met tranen in mijn ogen heb ik jullie verschrikkelijke bericht gelezen. Zojuist het ik het enige gedaan wat ik op dit moment voor jullie kan doen, zodat jullie iig 1 zorg minder hebben.

Veel mooie momenten samen nog toegewenst.

Inge

Grote stilte

Wat valt er nog te zeggen....

Het is soms zoooooooo oneerlijk!!

Lionne

roanne

roanne

13-03-2008 om 15:25

Mayte

Mayte,
Wat ben je toch een wijs mens. Uit je woorden spreekt zo'n rust en kracht. Als ik ook me maar een klein beetje in probeer te leven in jouw situatie voel ik al paniek opkomen. Gelukkig dat jullie nog een mooie tijd gehad hebben met je kleine stoere mannetje, en ik hoop dat er nog veel mooie herinneringen bijkomen.
Roanne

Ach kaatje

Wat ontzettend verschrikkelijk.....en wat oneerlijk!
Ik zal Boebs gegevens uit mijn internetarchief opduikelen en i.i.g. proberen zo nog iets voor jullie te kunnen doen.

roanne

roanne

13-03-2008 om 15:26

Heksenvetten

Vanmorgen op mijn werk. Ik zat te telefoneren en ondertussen even naar de berichtjes in OOL te kijken. Het gesprek sloeg stil. Verder ging het even niet meer.
Wat een bericht van jullie.
Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Roanne

roanne

roanne

13-03-2008 om 15:28

Andrea

en dan tussen alle droefheid jouw berichtje. Wat fijn dat er dan toch ook nog blijheid kan zijn.
Geef je kereltje een dikke knuffel van me, ik ben voor jullie heel blij. Ik heb steeds meegelezen met jullie (en niet zo heel veel gereageerd).
Roanne

Kaatje en gezin

Na jouw ene zinnetje zat ik verslagen en stil achter de computer. En toen boos... en heel verdrietig voor jullie. Wat gigantisch oneerlijk, na dat hele gevecht nu toch deze uitslag ((
Héél veel sterkte de komende tijd, ik wens jullie een heleboel mooie momenten met z'n vijven, voordat jullie Bas moeten laten gaan.
Dikke knuf,
Mick

Mayte*

Ook voor jullie zo'n onwezenlijk bericht, ik vind het zo erg voor jullie. Het zijn maar woorden, maar ook jullie wens ik een heleboel mooie momenten met Vincent, voordat je hem moet loslaten. Heel veel sterkte!

Dikke knuf ook voor jullie,
Mick

Wendy B.

Wendy B.

13-03-2008 om 18:14

Stil

Heb in stilte meegeleefd...
Weet nu ook niets zinnigs te zeggen.

Kaatje

Kippenvel, een dikke laag kippenven en een dikke strot kreeg ik toen ik die ene, allezeggende zin las...

Ik kon alleen maar denken dat zoiets niet zou mogen, dat oneerlijk is! En dat is het. Voor jullie, voor Mayte, voor jullie geliefden.

Gvd indeed.........

Sterkte!!!

anna van noniemen

anna van noniemen

13-03-2008 om 18:42

Kaatje....

Die ene zin....ik kreeg het er koud van....ik zat vanmorgen vroeg op mijn werk en de tranen kwamen in mijn ogen....vreselijk....ik heb je gemaild omdat ik op mijn werk hier geen bericht kan plaatsen....woorden schieten te kort.....zo erg dit....zo oneerlijk.....

Veel sterkte.....

Kaatje en mayte*

Ik heb geen mooie woorden, leef met jullie mee...

Marlies

Juliëtte

Juliëtte

13-03-2008 om 19:52

.....

kippevel ....

verder alleen stilte ..

krin

krin

13-03-2008 om 20:12

Kaatje

Ik wens jullie alle armen van de wereld om jullie vast te houden, nu en straks.

emmonis

emmonis

13-03-2008 om 20:43

.....

Met stomheid geslagen... Hier heb ik geen woorden voor.
Het is zo oneerlijk.

Klaartje

Klaartje

13-03-2008 om 20:55

Kaatje en gezin

Wat een vreselijk nieuws......

Sterkte...

Klaartje

Mareld

Mareld

13-03-2008 om 21:20

..........

Heb er ook geen woorden voor, heb in stilte met jullie meegeleefd. Wat een vreselijk rótnieuws....

Heel veel sterkte.

Hetty,*

Hetty,*

13-03-2008 om 22:16

Kaatje

Ook hier een stille meelezer vanaf het begin. Wat een bericht zeg. Ik zit niet vaak met kippenvel achter de pc maar nu toch wel. Het klinkt zo banaal, maar ik wil jullie hele veel sterkte wensen en een nog mooie tijd samen.
Liefs Hetty,*

Hetty,*

Hetty,*

13-03-2008 om 22:19

Mayte

Ook jullie volg ik al een hele tijd. Het voelde te privé om lid te worden van de weblog, maar ik zicht hier wel elke keer naar nieuws over Vindent. Uiteraard in de hoop dat het toch beter zou gaan. Maar dat doet het dus niet.
Het lijkt me ontzettend moeilijk om te weten dat je hem gaat verliezen. Ook jullie wens ik nog vele goede momenten samen en uietraard veel kracht en sterkte!
Liefs Hetty,*

Ari69

Ari69

13-03-2008 om 22:46

Even voor kuzco (sorry kaatje)

ik zag jouw naam ook hier voorbij komen, een paar dagen geleden. Ik heb een draad geopend voor je, wil niet hier vragen hoe het gaat.

Kaatje en family

Ik ben een van de vele meelezers/medelevers. Je berichtje bezorgde me kippevel. Ben diep geraakt. Heb er geen woorden voor, eigenlijk alleen maar stilte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.