Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jms

jms

13-03-2008 om 09:05

Mayte

wat zou ik Vincent graag kennen, wat een wijs en bijzonder jonkie is het!

Vera*

Vera*

13-03-2008 om 09:33

................................

Ik zat verstijfd achter mijn computer, wat is dat (zeer lelijk woord).

Ik weet niet wat ik zeggen moet.

tonny

tonny

13-03-2008 om 09:34

Lege handen

we staan met lege handen...
lege woorden...

lieve Kaatje wat zul je je onwezenlijk voelen. Je hebt vast al ergens voelen dreigen dat het mis was...

Heel veel moed en rust gewenst om er te zijn voor Bas, voor je kinderen, moed om deze periode zo goed en zo kwaad als dat kan samen te delen.

We houden van jullie.

tonny

Kaatje

wat kan het leven verschrikkelijk hard en oneerlijk zijn.............heel veel sterkte!!!

MRI

MRI

13-03-2008 om 09:55

Kaatje

Alle kracht, liefde en troost van de hele kosmos toegewenst.

MariaRosa

....

Wat kan ik toevoegen aan al het verdriet en het meeleven hierboven... Ik ben zo gigantisch boos, zo ontiegelijk bóós. Het is NIET eerlijk!!!
In tranen, Genista

Mayte

Lieve Mayte ,met heel veel bewondering lees ik hoe jullie omgaan met deze verschrikkelijke situatie,ik wens jullie allemaal veel warmte en veel sterkte.

Pebbels

Pebbels

13-03-2008 om 10:01

Ongeloofelijk

Wat enorm erg voor jullie, voor jou voor Bas voor jullie kinderen. Ieder zijn eigen verdriet en verdriet om de anderen. Dit is niet te dragen, voor niemand...

Laat ons alsjeblieft weten of we iets voor iemand kunnen betekenen, in welke vorm dan ook. Dit ook voor Mayte en haar gezin.

Wat kunnen we voor jullie betekenen???

janine

janine

13-03-2008 om 10:08

...

.....

((((((((((((Kaatje))))))))))

....

Ari69

Ari69

13-03-2008 om 10:10

Verschikkelijk

Kaatje en familie, ik lees dit draadje en net als de anderen zat ik als versteend bij het lezen van je berichtje van gisteravond. Het is zó oneerlijk... Zo gruwelijk oneerlijk. Tonny zei het al heel mooi: lege handen, lege woorden. Ik heb nog niet eerder gereageerd hier, omdat ik dacht 'ik ben een vreemde voor je, zit je op mijn reactie te wachten?' Maar ik wil je toch laten weten dat ik het heb gelezen, dat ik het onuitsprekelijk erg vind voor jullie. Ik hoop dat je heel veel steun krijgt van de mensen om jullie heen (En ik hoop nog meer dat het gewoon een belachelijke vergissing is van de artsen...) Kaatje, heel veel sterkte voor jullie!!! Ik weet niet of je er 'iets mee hebt', maar er staat hier een kaars in de fik voor jullie. Voor wat warmte en gewoon, omdat we aan jullie denken. ((((kaatje en gezin))))

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-03-2008 om 10:14

Lieve kaatje, bas en kinderen

Wat schrik ik van dit slechte nieuws. Ik weet ook niet goed wat nu te schrijven, er zijn ook geen woorden voor.
Maar ik wil jullie vooral laten weten dat ik heel erg met jullie meeleef en aan jullie denk!!

Dendy

Kaatje

Ik vind het werkelijk verschrikkelijk voor jullie.

Dozenschuiver

Dozenschuiver

13-03-2008 om 10:27

Helpen

Het is meer dan verschrikkelijk, dat er helemaal geen behandeling meer mogelijk is voor Bas.
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen 4 dozen kunnen versturen, met de bijdragen van een aantal mensen. Voor wie verder nog wil helpen, mail even met Boeb. Iedere bijdrage, zelfs van een euro is welkom. Zo kan ik heel efficiënt dozen vullen en blijven de portokosten relatief het laagst. Kaatje heeft zelf aangegeven bij Boeb dat het voor haar fijn is dat ze daar nu niet over hoeft na te denken.
[email protected] Boeb zal het verder coördineren.

Mayte*

Mayte*

13-03-2008 om 10:39

Stil

En toen viel het stil in mij. Even niets dan beklemmende stilte en kippenvel.

Dat onze tragiek zich zo akelig gelijk moet ontwikkelen en nu ook jullie geconfronteerd worden met het vreemde, onwerkelijke einde van het leven. Een kind en een man, die in de bloei van hun leven waren.

Dat jullie kracht mogen vinden, dat wens ik jullie van harte toe. Dat iedere minuut, die jullie met het volledige gezin mogen beleven, een minuut van liefde mag zijn voordat je Bas moet loslaten.

Liefs, Mayte

Nee toch!

Kaatje, lieverd, wat moet ik nog zeggen? Ik hoop met heel mijn hart dat jullie nog een heleboel mooie momenten samen mogen hebben, en dat jullie op een fijne manier afscheid kunnen nemen.
Ik ben er koud en akelig van...
Dikke knuffel, Engeltje

Polly Shearman

Polly Shearman

13-03-2008 om 10:49

Kaatje

en toen was het stil..........

liefs polly

Oh nee..

wat erg..wat erg..

Jet Burg

Jet Burg

13-03-2008 om 11:31

Lieve kaatje en fam

........er zijn geen woorden voor wat ik wil zeggen....Ik zou tijd stil willen zetten, voor jullie.
Lieve mensen, ik omarm jullie, ik steek kaarsjes aan, het is niet veel, maar het komt uit mijn hart...
Sterkte!

Guinevere

Guinevere

13-03-2008 om 11:33

Ook als meelezer krijg ik het er ijskoud van. Kaatje, ik wens jullie veel goeds voor de tijd die jullie nog rest samen. Ik denk aan jullie.

wendelien

wendelien

13-03-2008 om 11:35

Kaatjekaatje

Het is allemaal al gezegd en ik sluit me daar bij aan. Laat het op de een of andere manier (via Boeb?) weten of en als we ook maar iets kunnen betekenen.
Schakel alle denkbare hulp in (via maatschappelijk werk van ziekenhuis?), pijnbestrijding, thuiszorg, etc., zodat jullie je op het allerbelangrijkste kunnen richten. En ontzie jezelf voor zover dat kan.
Heel veel liefs voor jullie allemaal.
w.

Floor vd Velden

Floor vd Velden

13-03-2008 om 11:39

Kaatje

Lieve Kaatje,
wat een vreselijk en onvoorstelbaar nieuws hebben jullie gekregen. Ik wens jullie onwijs veel sterkte en moed de komende tijd. Er zijn geen woorden om dit te omschrijven...
Floor, mama van Vera*, Emma, Sophie, Morris, Julia en Suze*

Susan

Susan

13-03-2008 om 11:45

Kaatje en familie

Van nog een meelezer

Heel veel sterkte......................

Susan

Susan

Susan

13-03-2008 om 11:46

Mayte en familie

Ook voor jullie deze weg... Zoals je al schreef, wat een gruwelijke gelijkheid......

Ook jullie heel veel sterkte toegewenst.

Susan

Petr@

Petr@

13-03-2008 om 11:59

Onvoorstelbaar

wat een verschrikkelijk nieuws...
heel veel sterkte en liefde en kracht toegewenst...

liefs,
Petr@

Roos

Roos

13-03-2008 om 12:03

Lieve kaatje

Wat ontzettend oneerlijk is het leven soms toch...
Heel veel sterkte, kracht en moed gewenst
Liefs Roos

...........

Ook hier geen woorden.
Wat oneerlijk! Heel veel sterkte voor jullie alle 5. Zeker ook voor je kinderen.

Lies, Diana

Kaatje, bas en kinderen

NEE!!

verdomme, ik was er bang voor, maar durfde het niet te denken. Ik wilde hopen, ik wilde positief zijn..

maar die ROTkanker..verradelijk, en te vaak fataal..
Geen woorden eigenlijk dan een buiteling van scheldwoorden en tranen die me in de ogen sprongen bij die paar woorden van jou, Kaatje..

Ik had het jullie ook zo gegund, samen oud(er) worden...
Veel liefs, Mien

Sprakeloos

sprakeloos....meis toch. Wat is het leven toch soms oneerlijk, onrechtvaardig en hard. Vanaf hier sluit ik jou en je lieve gezin in mijn armen. Kracht, liefde en wijsheid wens ik jullie toe.

(((((((((Heksevetjes))))))))))

Liefs van Purk

Tinus_p

Tinus_p

13-03-2008 om 12:26

Gvd

.....

Nathalievdp

Nathalievdp

13-03-2008 om 12:29

Stilte

Lieve kaatje,

Wat kan ik in woorden nog zeggen....

Jeetje...

Nathalie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.