Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lentezon!

Lentezon!

14-03-2012 om 16:55

Lifeline nu uitslagen in huis

Ik doe mee aan lifeline en heb de afgelopen maanden 2 leer een bezoek gebracht met de nodige onderzoeken. Nu krijg ik een brief in huis waarin staat dat mijn longfucntie niet normaal is gebleken. Nu ga ik gelijk bellen met de huisarts morgen maar ooo ik kan zo slecht tegen dit soort dingen en haal van alles in mijn hoofd. Mijn man zegt, als er echt iets heel ergs aan de hand is dan hadden ze wel eerder contact opgenomen. Pfffff, het lukt me niet om de knop om te zetten.

Zijn er meer die meedoen aan lifeline en hadden jullie ook slechte berichten die achteraf meevielen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
nikje

nikje

14-03-2012 om 19:25

Huisarts

Ik doe ook mee aan lifeline. Ze hebben mij ( toevallig vandaag) verteld dat je huisarts de uitslagen eerder dan jij krijgt.
Dus je huisarts weet al jouw uitslagen al, denk je niet dat als het echt heel ernstig was hij/zij al contact met je zou hebben opgenomen?
Ik denk het wel

Maar ik zou morgen wel even bellen om te vragen hoe het nu precies zit.
Sterkte!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lentezon!

Lentezon!

14-03-2012 om 22:16

Nikje

Ok, dat was ik even vergeten dat de huisarts al eerder de uitslagen krijgt. Stelt me wel gerust. Op zich ben ik al rustiger maar het is zo vreemd om zoiets te lezen. Ik raak dat altijd een beetje in paniek (in mezelf, niet voor de buitenwereld) Ik ga morgen idd. meteen even bellen. Kan tussen 8 en 10. Dank voor je bericht!

nikje

nikje

15-03-2012 om 16:19

En?

Wat zei de Ha?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lentezon!

Lentezon!

15-03-2012 om 21:56

Gebeld

Ik bedacht me gisteravond nog dat het enige onderzoek wat ik voor de longen heb gehad is het blazen (komt je wellicht bekend voor ) Die test moest vaak over omdat het nogal nauw steekt (inademen en meteen uitademen is toch lastiger dan ik dacht) De assistente kon zien dat ik onder de streep zat van die blaastest. Ik heb verder geen asma o.i.d. rook niet. Ik vind altijd wel dat ik snel buitenadem ben (maar ben er ook wel weer snel bovenop en wijt dit altijd aan mijn lage bloeddruk) ben nooit benauwd. Verder beweeg ik veel dus ik heb het idee dat er niet veel aan de hand kan zijn. Maar goed, ik had nog een paar vragen over de uitslagen en ik heb nu een afspraak staan voor volgende week en dan geeft de huisarts toelichting op de uitkomsten.

Dank je voor je belangstelling.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.