Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

medicinale wietolie. ervaring?

ik heb nogal veel kramp vanwege mijn spierziekte. ik lees nu her en der over de goede resultaten van medicinale wietolie. weet iemand of dit dezelfde werking heeft als medicinale cannabis, en of dit legaal verkrijgbaar is en te gebruiken in het buitenland?


THC Olie in Polen !! vergeet het !!

Ik las hier vol verbazing dat mensen zich afvroegen of THC Olie in Polen eenvoudig te krijgen zou zijn.
Nou de huidige president Andrzej Duda is zo conservatief dat drugs en alles wat er mee te maken heeft absoluut niet kan en bezit of handel erin zwaar gestraft wordt.
Net als abortus en homo huwelijken vergeet het maar !

Dus voor THC moet je absoluut niet in Polen zijn !

THColie

THColie

14-11-2016 om 18:18

Wietolie met THC zelf maken

Voor de mensen die wietolie met THC nodig hebben:

1. Probeer indien mogelijk een lezing bij te wonen van Wernard Bruining in Haarlem.
2. Wietolie met THC is legaal niet verkrijgbaar.
3. Probeer zelf Wietolie te maken.

Ik heb dit jaar voor het eerst deze olie gemaakt. Plantjes opgekweekt van zaadjes, geoogst, gedroogd en hierna volgens de methode van punt 1, de olie gemaakt.

Ik sliep voorheen heel slecht, nu 1 druppel Wietolie en ik heb een goede nachtrust.
Mijn partner heeft ADD en gebruikt deze olie in combinatie met de CBD olie voor zijn klachten ipv ritalin. Met ritalin veel bijwerkingen en rebound. Met deze olie gaat het heel goed en kan hierdoor goed functioneren o.a. op zijn werk.

CBD Olie advies

Voor de mensen die goed advies nodig hebben voor het gebruik van CBD Olie en de werking van CBD Olie adviseer ik [verwijderd door forumbeheer] die verkoopt echte CBD olie van het merk [verwijderd door forumbeheer].

Zelf gebruik ik CBD olie voor mijn slaapproblemen, eczeem en ADD. Ik moet aangeven dat het geen wondermiddel is maar ik heb geen last meer van mij slaapproblemen.

Ook heb ik minder last van stress dus ook minder last van eczeem.

Ook zijn ze gemakkelijk telefonisch bereikbaar.

Kortom er zijn genoeg webwinkels die dit product verkopen, let er wel op dat je een goed merk kiest voor het gebruik van CBD Olie

Hey allemal

Een van mijn ooms heeft heel erg exceem op zijn benen en armen, hij heeft het behandelt met wiet olie die hij via iemand had geregeld, naar twee weken was de een arm bijna exceem vrij, hij zit er al heel lang mee en had al heel wat medicamenten van de huisarts geprobeerd.
Hij kan helaas niet meer aan de wiet olie komen daarom heeft hijde cbd zalf van pharmahemp bestelt bij deze online shop (link verwijderd door forumbeheer) het is zonder thc maar legal te bestellen. Hij behandelt de arm nu met de zalf , het schijnt te werken hij is bijna exceem vrij.

Moniek

Moniek

23-02-2017 om 06:09

CBD Olie voor extreem exceem problemen

Hoi allemaal,

Ik heb verschillende hormoon crèmes van de huisarts gekregen o.a. met cortizonen en anitbioticq en prednison kuren gehad. Niks hielp en ik was vermoeid en uitgeput.

Na 14 dagen CBD Olie 10% gebruikt te hebben, heb ik geen last meer van jeuk eindelijk! Het was zo'n opluchting. Gelukkig nu geen chemische middelen meer nodig.

Ik haal CBD Olie momenteel bij (verwijderd door forumbeheer).
Ze hebben mij persoonlijk geadviseerd om de starten met de 5% CBD Olie Is het nu verstandig om over te gaan naar 10% CBD Olie?

Van de 5% neem ik momenteel 3x per dag 3 druppels, zou ik ook kunnen overgaan op 10% CBD olie met 1 druppel per keer??? En hebben jullie een andere adresje waar je goedkoop CBD Olie kan kopen?

Alvast bedankt!

Moniek

Kareltje

Kareltje

28-03-2017 om 21:07

THC Wietolie (verwijderd door forumbeheer).

Dag meneer Ron020, ik las uw reaktie op de vorige pagina en misschien kan ik u helpen.

Ik heb ook wietolie met de Wietbon gekocht. Maar ik denk dat u bij de website van (verwijderd door forumbeheer). had moeten zijn. Ik heb bij (verwijderd door forumbeheer). dus die (verwijderd door forumbeheer).Wietolie gekocht door eerste een Wietbon daar aan te schaffen en H(verwijderd door forumbeheer). heeft die voor mij verzilverd en eerlijk is eerlijk het werkt echt hoor. Ik denk dat u een verkeerde ervaring heeft gehad of verkeerde Wietolie heeft gekocht.

Voor zover ik weet is (verwijderd door forumbeheer).de enige THC Wietolie die volgens het Rick Simpson principe ontwikkeld is. Dus goed is tegen kanker, slapeloosheid en Psoriasis. Ik heb last van de laatste 2 en ik heb er heel veel baat bij. Ik slaap makkelijk 8 uur achter elkaar en mijn jeuk is weg. Kijkt u hier maar even want hier heb ik het gekocht:

(verwijderd door forumbeheer).

Ik hoop dat ik u geholpen heb grt Karel de Z.

CBD en de entourage effect

Wat veel mensen vergeten bij het zoeken naar CBD olie is dat CBD in synergie werkt met allerlei andere bestanddelen die in de hennep plant voorkomen.

Wanneer je CBD olie koopt is het belangrijk dat je zogenaamde 'full spectrum' olie koopt zodat alle andere bestanddelen zoals de andere cannbinoiden en terpenoiden ook aanwezig zijn.

Ook is het belangrijk dat je olie koopt dat verkregen is van biologisch geteelde hennep. Het laatste wat je wilt is allerlei enge pesticiden in je olie.

CBD wordt tegenwoordig een beetje gemarketeert als een wondermiddel wat tegen elk kwaaltje zou werken. Echter er zijn maar een aantal aandoeningen waarvan bewezen is dat CBD daadwerkelijk helpt. De rest is nog maar de vraag.

Hier is een gids over CBD, CBD olie en waar je op moet letten:

(link verwijderd door forumbeheer)

LaatsteHoop

LaatsteHoop

16-05-2017 om 12:03

Kareltje

ik zou graag jouw emailadres krijgen via het forumbeheer. Of ik kan je mijn e-mailadres geven als je dat liever hebt.
Ik ben namelijk voor iemand met kanker op zoek naar goede wietolie.
groet,
Laatste Hoop

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.