Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Melk uit tepels

Mijn dochtertje is 19 maanden. Heb heel kort bv gegeven maar nadat ik gestopt was, heb ik nog erg lang melk uit mijn tepels gehad (zeker tot deze zomer). Daarna geen last meer.
Nu heb ik vandaag weer een druppel. Als ik knijp komt er meer. Vandaag wel een hevige dag gehad want dochterlief is geopereerd dus mijn moedergevoelens hebben het druk gehad vandaag (om het zo maar even uit te drukken). Moet ook nogeens ongesteld worden.
Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Weet niet of ik de huisarts zal bellen of even af zal wachten.

Juultje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier na 2 jaar nog....

hoi

het is niet vreemd!
ik ben 2 jaar geleden gestopt met voeden en nog steeds als ik erin knijp komen er druppels uit.
ik heb weleens gelezen dat het een paar jaar kan duren...vraag me niet hoe het kan.
ik knijp er echt niet vaak in, dus ik hou het in principe ook niet actief, maar het is er gewoon.
als het gewoon melk is, zou ik me geen zorgen maken!

groetjes julan

Ytske

Ytske

11-11-2008 om 21:58

20 jaar

Na een zwangerschap die eindigde in een miskraam toen ik begin 20 was heb ik dit. (inmiddels ben ik begin 40).
Wat me wel opvalt is dat die druppels niet zomaar spontaan komen. Ruim 10 jaar geleden 2x zwanger geweest en beide keren kort borstvoeding gegeven. Maar nog steeds heb ik hier last van. Ik heb een aantal keren hiervoor borstfot's laten maken en een keer is die melk onderzocht in het ziekenhuis (toen er geen witte, maar groene druppel uitkwam). Bleek door een permanent licht onstoken melkklier te komen.
Toch, ondanks dat, zou ik je wel willen adviseren naar de huisarts te gaan en foto's te laten maken. Gewoon voor de zekerheid, al is het maar om jezelf gerust te stellen.
Die geruststelling heb ik wel zo om de paar jaar nodig. Gelukkig werd ik hierin altijd serieus genomen door mijn huisarts, en een beetje huisarts zal je verzoek zeker niet vreemd vinden, integendeel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.