Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mijn schouder kraakt!

hallo,

Ik ben een vrouw van 38 en mijn linkerschouder kraakt, wat zou dat kunnen zijn? Ik heb er al maanden last van, eigenlijk al een paar jaar, met tussenpozen. Het wordt nu alleen een beetje erger...... Als ik mijn schouders draai, schouders ophaal, dan knarst en kraakt het aan een kant. Doet ook best een beetje pijn, of, nou ja, voelt erg ongemakkelijk.

Ja, ik weet dat ik natuurlijk eigenlijk gewoon even naar de huisarts zou moeten gaan, maar ach, ik loop er al zo lang mee en zo erg is het allemaal niet en als ik nu een afspraak zou maken kan ik pas volgende week donderdag..... maar vooral vraag ik me af wat het zou kunnen zijn. Iemand een idee?

erykah

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@

m@

04-04-2009 om 20:24

Ook

Ik had ineens een zere schouder toen ik van de bank opstond. En het ging niet over. Duurde weken, ook soms kraken. Naar huisarts. Was geen slijmbeurs ofzo, kreeg pijnstillertjes, maar dat is ook niet de oplossing. Uiteindelijk naar de fysio en die ontdekte een disbalans in de schouder. Ik hang nogal vaak achter de pc juist op de arm/schouder steunend en doe misschien nog wel meer verkeerd met mijn houding. Hierdoor hing de schouder niet helemaal zuiver meer in de kom. Ik heb een paar behandelingen gekregen en moest thuis nogal wat oefeningen doen om de spieren daar op te bouwen. Toen werd het vanzelf minder. Weet niet of jij precies hetzelfde hebt natuurlijk, maar zou toch eerst de HA er naar laten kijken en als hij niks zinnigs kan vinden, naar de fysio.

Succes,

M@

m@

m@

04-04-2009 om 20:25

...of....

...het is gewoon de leeftijd. Ik ben ook 38 jaar! Ha, ha, ha...

M@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.