Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

May

May

07-01-2012 om 14:39

Mirena

Sinds 6 december heb ik voor het eerst een Mirena om de overgangsklachten wat te verminderen.. Was een week of twee, drie flink ongesteld, is nu zo goed als over... Ik merk vandaag dat ik weer als een emotinoneel wrak het huis loop op te ruimen. Kan ik nu alweer ongesteld worden? Wordt er toch wel een beetje niet goed van.. Zijn dit de aanloop-perikelen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

07-01-2012 om 14:59

Aanloopperikelen?

Geen idee. Ik heb het destijds bijna een jaar aangezien en besloot toen dat het wel genoeg was.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

08-01-2012 om 14:32

Mirena

Je moet het minstens drie maanden de tijd geven om te zien of de Mirena de hormoonhuishouding normaliseert. De eerste drie maanden was ik onregelmatig "ongesteld", daarna nauwelijks meer en had ik veel minder last van PMS. Uiteindelijk heb ik bijna 6 jaar tot volle tevredenheid de Mirena gedragen.
Geef het even de tijd.

May

May

08-01-2012 om 18:35

Goed om te horen!

Ik hou nog even vol, en ach, als ik vaak pms heb, is het huis tenminste ook een keer opgeruimd..

ex pms

ex pms

09-01-2012 om 18:34

Werkt goed

De ervaringen met Mirena zijn altijd zo ontzettend verschillend, de een vindt het super de ander heeft kommer en kwel.

Bij mij 'doet' ie het heel goed, ik heb 'm nu voor het 6e jaar.

Bij mij heeft dat ding mijn PMS drastisch ge-elimineerd, geen klachten meer en ik ben echt een genot voor mijn omgeving

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.