Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bloedcel

bloedcel

06-02-2012 om 09:20

Na lisexcisie erg zwaar ongesteld

In oktober heb ik een lisexcisie ondergaan (schillen van de baarmoedermond). Omdat ik de pil meestal doorslik, had ik vorige week toch maar een stopweek ingelast omdat ik steeds doorbraakbloedingen kreeg, wat ik daarvoor meestal ook wel had.
Maar ik vloei nu al een ruime week erg heftig. Op zich niet erger dan normaal maar wel veel langer, en met erge buikpijn (ook niet heel vreemd). Het is vooral de duur van alles. Nu voel ik me dus ook erg slap.
Toch heb ik een ongerust gevoel, vooral omdat in het begin de stolsels heel groot en anders waren (het leek wel of die nog van de ingreep waren).
Ik heb vorige week (vrijdag) de huisarts erover gebeld (assistente gesproken) en die vond het allemaal nog niet zo erg, en vond het ook niet nodig om langs te komen. Maar ik ben dus wel ongerust nu; is dit echt normaal? Zijn er hier ervaringsdeskundigen?
Ik baal enorm, want ik ben dol op schaatsen en nu kan dat eindelijk, maar gisteren was ik na een half uur al kapot . (en was ook nog doorgelekt )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

06-02-2012 om 10:56

Kan het zijn

dat je nu vind dat je maar weer eens lichamelijk wat actiever moet worden na de ingreep? Ik heb toen ook gemerkt dat ik pas erger ging vloeien na inspanning.
Oei, maar ik zie nu dat je in oktber al geholpen bent. Vind ik wel erg lang hoor! Ik neem aan dat je door een gynaecoloog bent geholpen? Ik zou daarnaartoebellen. En als iets je niet lekker zit: gewoon aan de telefoon blijven hangen.

koentje

koentje

07-02-2012 om 10:12

Zij zullen

wel weten wat normaal is en wat niet. Dus misschien moet je er gewoon op vertrouwen dat het even duurt. En als het nu minder is....
Ik heb toendertijd een operatie gehad aan mijn baarmoedermond waarbij er echt een deel is weggehaald. Ik was best een hele tijd zoet met de gevolgen. Heel moe en futloos en pas na een week of 6 kon ik ongestraft actief zijn. DWZ: deed ik dat eerder dan kreeg ik direct weer een bloeding!

Kobalt

Kobalt

07-02-2012 om 10:49

Huisarts of gynaecoloog

Ik vind dat je gewoon serieus antwoord op je vragen moet krijgen en dat je niet afgepoeierd hoort te worden door een assistente. Wat een rare situatie.
Ik zou dus weer gaan bellen, als ik jou was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.