Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

moeder van een zoontje

moeder van een zoontje

31-03-2010 om 22:34

Nierstuwing, stenen of wat??? iemand die dit herkent?

ik ben nu 3 keer opgenomen geweest voor nierstuwing of stenen of wat? De heren doktoren weten het niet. Ik krijg heftige pijn aan de linkerkant van mijn rug die doortrekt naar de linkerkant van mijn buik en mijn linkerbeen. Ik ben nu 35 weken zwanger. Op de echo's van mijn nieren is niets te zien. Ik heb elke keer een infuus gehad met buscopan, die sloeg goed aan. De laatste keer duurde het lang voordat het aansloeg en kreeg ik ook nog een pethidine injectie. Moet nu onder behandeling van de gyn. Is er iemand die dit herkent? Ik hoop dat dit de laatste keer was, maar de pauzes worden steeds korter.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

01-04-2010 om 09:35

Vriendin

Hoi,

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Ook in de laatste weken van haar zwangerschap. Artsen konden niets vinden, hebben zelfs haar blindedarm verwijderd (bleek het ook niet te zijn) en mijn vriendin heeft naderhand een heel klein steentje gevonden in haar urine. Zij bleek thee en ijs niet goed te verdragen (kwam uit het onderzoek van het steentje) en daar moest ze dus op letten. (er zal wel meer aan haar uitgelegd zijn, maar dit is het enige wat ik me hier nog van herinner)

Merel

Mijn steen

Ik had een steen van 2.5 cm in m'n rechternier. Maar het duurde erg lang (maanden) voordat de artsen die zagen op roentgenfoto's en echo's. Blijkbaar zie je niet alle stenen even goed. Valt dus niet op voorhand uit te sluiten lijkt me.

Vreemd genoeg was de pijn bij mij (gelukkig) niet heel heftig, meer zeurderig. Maar misschien is dat normaal voor een steen in de nier.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.