Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Niet ingedaalde testikels bij zoon, 2 operaties nodig?

Mijn zoon moet geopereerd worden aan zijn niet ingedaalde testikels. Nu heeft de chirurg ons verteld dat hij beter 2x geopereerd kan worden want als beide testikels in 1x teruggeplaatst worden, dan is de pijn beduidend veel meer en dat wil ze onze zoon niet aandoen.

Wij twijfelen nog steeds heel erg. Wie heeft dit meegemaakt en zijn beide testikels teruggeplaatst tijdens 1 operatie? Had uw kind veel pijn of viel het reuze mee?

We moeten 12 februari naar de pre-operatieve screening en ik hoop dat de twijfel dan is weggenomen en dat we dan een beslissing genomen hebben waar we ook 100% achterstaan.

Groetjes,

Biancka

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mama 32

mama 32

08-02-2010 om 16:18

Biancka

Mijn zoontjes zijn ook allebei geopereerd aan niet ingedaalde zaadballetjes.
De pijn achteraf viel mee. Het eerste uur na de operatie waren ze wat vervelend ervan. Een paar dagen lastig met lopen (wijdbeens).
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat twee balletjes tegelijk terugplaatsen zo heel veel meer zeer zal doen, maar ik ben natuurlijk de arts niet. Het lijkt mij dat de eventuele extra pijn niet opweegt tegen 2 operaties dus ook twee keer onder narcose, 2 keer prikken, 2, misselijk, 2 keer dagopname etc.
In ieder geval sterkte voor je zoon!
Mama32

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.