Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

*Twinkel*

*Twinkel*

26-03-2009 om 23:12

Niet meer drinken na operatie

Afgelopen dinsdag is mijn jongste dochter geopereerd aan haar amandelen (keel en neus) en buisjes in de oren. De buisjes en neusamandel voor de 3de maal. Na de operatie wilde ze niet echt bijkomen uit de narcose, saturatie bleef laag en de anesthesist hoorde een reutel op haar longen, ze mocht het ziekenhuis dus niet uit. Daarbij kwam dat ze sinds de operatie niet meer wenst te drinken. Alle mogelijke varianten hebben we geprobeerd: eigen beker, beker met rietje, zonder rietje, tuitbeker, fles, via een spuitje in de mond en zelf het akelig dichtbij mishandeling komende achter in de keel spuiten en hopen dat je kind niet stikt maar slikt. Wel succesvol maar niet voor herhaling vatbaar. Ook alle mogelijke dranken zijn geprobeerd en natuurlijk ijsjes. Allen dus zonder succes. Vandaar dus dat ze na nog een dag niet naar huis mocht.

Vanmorgen hebben we danoontjes en appelmoes geprobeerd. Dit heeft ze wel op. Ik was blij en hup haar bekertje gevuld en alles zou weer goed zijn... Niets hoor, er wordt nog steeds niets meer gedronken. Gelukkig heeft ze in het ziekenhuis snachts aan het infuus gehangen om uitdroging te voorkomen. Vanmorgen mochten we naar huis, heel fijn en ze loopt ook aardig vrolijk weer rond, maar drinken nog steeds niet.

Morgen dus maar even een belletje naar de poli, hoe we dit gaan aanpakken, het is toch niet mogelijk dat een kind alleen op appelmoes en vla leeft?

Gaat dit nu vanzelf over wanneer haar keeltje niet meer zeer doet? Moet ik haar meer paracetamol geven zodat het minder pijn doet?

Groetjes Martha

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Twinkel*

*Twinkel*

30-03-2009 om 15:50

Gisteren

Ze heeft gisteren voor het eerst een halve beker gedronken. Het begin is er, ik vermoed dat het nu niet lang duurt of ze drinkt weer als normaal!

Groetjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.