Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nyntje

Nyntje

10-02-2010 om 13:27

Niet ongesteld, niet zwanger wat nu

half december had ik mn laatste menstratie. Ben altijd keurig op tijd, maar nu al heel lang over tijd. ik heb 2 testen gedaan, maar beide negatief. Ik vraag me zo af wat het nu kan zijn. ik ben nog geen 40 dus overgang lijkt me sterk. wie kan me raden? ik vraag me ook af wat de huisarts doet als ik daar aanklop?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Overgang kan

Kan best overgang zijn, ik ken meer vrouwen die in de 30 al in de overgang zijn, maar ik zou toch naar de huisarts gaan. Is er verder niets veranderd? Ben je aan de pil of ben je van jezelf regelmatig? Dan zou misschien veel stress o.i.d. voor verschuiven kunnen zorgen.

Beo

Beo

10-02-2010 om 13:54

Gewicht?

Ben je erg afgevallen? Te mager?
Ik heb zelf ervaring met geen menstruatie door stress maar dat heeft Moyodo al genoemd.

Beo

Extreem dieëten

ja dan kan ook nog extreem dieëten dan kan de ongesteldheid weg blijven of door ziekte afvallen, van alles kan de menstruatie in de war schoppen.

Kadonaj

Kadonaj

11-02-2010 om 10:33

Hier drie keer hetzelfde...

en drie keer bleek ik TOCH zwanger te zijn, alleen zeggen die testen steeds van niet... Heel bizar, meestal pas na een week of 10-12 werd de test positief, en dat maakte niet uit of die test nu duur of goedkoop was, en of de huisarts het nu deed of ikzelf...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.