Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

*Sophie*

*Sophie*

08-10-2008 om 11:47

Nieuwe (belangrijke) info over energiedrankjes

Hebben jullie TrosRadar gezien afgelopen keer? Dat ging oa over energiedrankjes, zoals Red Bull en Slammers en goedkopere versies. Nogal veel door de jeugd gedronken. Hier wordt het niet gedronken, maar ik wil jullie de tip toch niet onthouden, want baadt het niet; het schaadt ook niet. En dat kun je (in bepaalde gevallen) van die energiedrankjes niet zeggen! Zeggen ze bij Radar tenminste...

Nou ja, oordeel zelf maar:

http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1278

groetjes, Sophie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gezien

Ik heb het gezien en gelijk mijn zoon (bijna 12) er even bij geroepen, zodat hij het dit keer eens van een ander kon horen. Hij heeft ze nog nooit gedronken maar een aantal kinderen van zijn elftal wel (totdat de trainer het zag in de kleedkamer en het verboden heeft) en hij vond het naar mijn gevoel best stoer. Nu niet meer dus, hij was behoorlijk onder de indruk van de mogelijke gevolgen.

Roos

Roos

08-10-2008 om 13:30

Slechte reportage

Ik vond het voor Radar een slechte reportage. Het hangt aan elkaar van de misschiens en waarschijnlijkheden. Nu geloof ik op zich best dat de energiedrankjes niet goed voor je zijn hoor, maar ik verwacht van hun toch iets meer objectiviteit.
Ook bijvoorbeeld het vochtafdrijvende effect en dat je het niet mag gebruiken bij het sporten. Tja, dat geldt ook voor koffie en cola. Of de misschien (!) wel dodelijke combinatie met alcohol en drugs. Lijkt me dat alcohol en drugs op zich al dodelijk kunnen zijn.
Roos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.