Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Okerkleurige ontlasting?

Hallo allemaal,

Mijn dochter is al een week aan t kwakkelen, verkouden, oorpijn, gisteren hoge koorts, vorige week overgegeven en al een paar keer een vreemde kleur poep, een beetje lichtgele kleur.
Ze klaagt ook over buikpijn, duizeligheid en heeft een rood oog. Morgenochtend kan ik bij huisarts terrecht.
Ik heb zitten googelen op lichtgele ontlastin en 1 van de dingen die naar voren kwam, was hepatitis A.
Nu weet ik wel dat ik me niet meteen van alles in mijn hoofd moet halen, maar zijn er hier moeders die dit hebben meegemaakt en welke symptomen had jullie kind daarbij.
Ook zit ik te denken aan een glutenallergie.
Ik hoor het graag als julie iets weten, alvast bedankt voor de reactie !

Groet,

Mirakel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minka

Minka

22-12-2008 om 16:06

Het hoeft niet

Hallo Mirakel,
Het hoeft niet direct Hepatitis A of glutenallergie te zijn hoor. Lichte ontlasting kan ook komen door bijvoorbeeld een gal(blaas) ontsteking. Dat heb ik ook ooit gehad en misselijkheid, overgeven en verhoging had ik ook.
Ik merkte het vooral omdat ik geen koffie en geen vet eten meer kon verdragen.
Groetjes, Minka

angel3

angel3

22-12-2008 om 19:25

Nee joh

hoort gewoon bij buikgriep o i d. Tenminste als ze hier overgeven en ziek zijn hebben ze hele lichte poep die vaak ook vies en zuur ruikt.....

Mamba

Mamba

22-12-2008 om 20:29

Vezels?

Hoi Mirakel,

Kan het zijn dat ze door haar ziekte wat minder goed heeft gegeten en te weinig vezels heeft binnen gekregen? Volkoren boterhammetje en wat extra groente en fruit doen vaak wonderen voor de ontlasting.

mirakel68

mirakel68

23-12-2008 om 11:35 Topicstarter

Geweest

Net terug van de huisarts, alles is in orde gelukkig, wel een beetje opgezette kliertjes, maar ze is dan ook snipverkouden.
Gezellige kertsdagen iedereen !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.