Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Omega 3 optimax

Ik heb voor mijn zeer actieve dochter Omega 3 Optimax gekocht.(Het drankje)
Ik heb begrepen dat dit ook regelmatig gebruikt wordt bij kinderen met ADHD. Zo 'erg' is het geloof ik niet maar ik ben benieuwd hoe de werking van dit middeltje is bij kinderen met druk gedrag.

Saveer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kari1

Kari1

09-09-2009 om 10:11

Simpel

"ik ben benieuwd hoe de werking van dit middeltje is bij kinderen met druk gedrag."
Dat staat op de site van optimax. Het zal voor het drankje wel hetzelfde zijn als vooor de kauwcapsules.
"Optimax Kinder Omega-3 kauwcapsules voorzien kinderen vanaf 1 jaar van onverzadigde omega-3 vetzuren. EPA en DHA hebben een gunstige invloed op de concentratie en het geheugen. Ze zijn ontspannend voor prikkelbare en rusteloze kinderen en verbeteren de schoolprestaties."
Wie, wat en waarom je er waarde aan hecht is aan jou. Kari

Saveer

Saveer

09-09-2009 om 20:01 Topicstarter

Reactie

Ik snap jou laatste zin niet helemaal Kari.
Ik was zelf ook wel zo slim om eerst op Internet te kijken naar wat er over dit middeltje staat geschreven. Ik koop niet zomaar iets zonder te weten waar het voor dient.
Alleen was ik nog benieuwd naar reacties van mensen die dit spul hebben gebruikt en wat zij ervan vinden.

Saveer

Kari1

Kari1

09-09-2009 om 20:43

Saveer

Wat ik bedoel is dat je kunt afvragen welke waarde je wilt gaan hechten aan de reacties die je mogelijk gaat krijgen hier. Het kan zijn dat een aantal mensen enthousiast zijn, het kan zijn dat een aantal mensen zegt: geen verschil gemerkt. Heeft dat voor jou meer waarde dan wat er op de site staat? Waarom? En hoe moet de verhouding positief/negatief zijn wil JIJ er wat in zien?
Je hebt het drankje gekocht. Als je het gaat gebruiken merk je vanzelf wat het voor jullie doet. Is dat niet belangrijker dan wat het doet voor toevallig reagerende forumleden?
Kari

Saveer

Saveer

09-09-2009 om 20:56 Topicstarter

...............

Op iemand met zo'n reactie als van jou zit ik dus niet te wachten.
Ik hoop gewoon wat ervaringen te horen. Als jij die niet hebt dan hoef je ook niet meer te reageren op deze vraag.

Saveer

Tirza G.

Tirza G.

09-09-2009 om 21:50

Nou saveer

Als je geen reacties wilt, moet je geen vraag posten. Je wilt ervaringen van mensen die dit middel gebruikt hebben. Ik ken iemand die het gebruikt heeft bij haar autistische zoon. Het deed niet wat ze hoopte/verwachtte. Hij loopt nu met een pleister achter zijn oor met iets anders als werkzame stof.

Tirza

Kari1

Kari1

10-09-2009 om 08:19

Nou saveer 2

Of ik reageer is mijn eigen beslissing. Of jij dat wilt lezen of niet, en of je mijn vragen (Heeft dat voor jou meer waarde dan wat er op de site staat? Waarom? En hoe moet de verhouding positief/negatief zijn wil JIJ er wat in zien?) voor jezelf of op het forum wilt beantwoorden, dat is jouw beslissing.
Kari

Guinevere

Guinevere

10-09-2009 om 12:45

Werkt niet

Dat geld had je beter in je zak kunnen houden. Het goedje is vast niet ongezond. Maar als je je zorgen maakt over het drukke gedrag van je dochter kun je beter een afspraak maken met een kinderpsycholoog.
Ik heb ook eens Omega-zoveel visoliecapsules gekocht voor mijn drukke zoon (ADHD). Geen effect.

Pluk53

Pluk53

10-09-2009 om 16:07

(ot) guinevere

maar volgens mij zoekt Saveer enkel positieve reacties .
Ben er ooit wel eens ingedoken, en volgens mij is het "niet slecht" voor hart en bloedvaten, maar heeft het nul effect op gedrag etc.

Tirza G.

Tirza G.

10-09-2009 om 16:31

Natuurlijk zoekt ze die

die positieve ervaringen. Ze heeft het spul namelijk al gekócht. En dus ga je het geven ook, lijkt mij

Tirza (de bloemkool moet vandaag op, bedenk ik mij ineens)

Puck2

Puck2

10-09-2009 om 16:31

Werkt ook niet

Hier wel eens de capsules geprobeerd, maar ook hier nul komma noppes nada niente effect. Maar of het niet schadelijk is weet ik niet, ik heb wel eens onderzoek gelzen/gehoord (vraag niet waar) waarin stond dat een verkeerde opnameverhouding van omega 3,6 en 9 wel degelijk nadelig zou kunnen zijn. Dus zelfs voor een placebo-effect zou ik het niet gebruiken.

Puck2

Puck2

12-09-2009 om 13:23

En nu saveer?

Zou leuk zijn als je nog even wat van je laat horen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.