Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

koentje

koentje

04-06-2012 om 12:04

Onderzoek volksgezondheid

(oproep met toestemming van de forumredactie☺

Het ministerie van volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de man. Alle mannen worden verzocht hun erectie te meten.

Mocht deze onder de 15 centimeter blijven dan wordt
deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.
Namens de minister : hartelijk dank!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irene

Irene

04-06-2012 om 13:30

Haha koentje

Dank je, ik kijk vandaag weer met heel andere ogen naar mijn buurman (al had ik al zo'n vermoeden)

toto1

toto1

04-06-2012 om 16:05

Hhmmm

Ik weet niet of mijn man nu zo blij met mij is.... Er hangen hier oranje vlaggetjes voor het huis, die heb ík opgehangen

Hahaha

Hij is leuk!
Misschien moeten we 'm twitteren??? Zal behoorlijk schelen in de oranjeversieringen.......
groeten albana

koentje

koentje

06-06-2012 om 16:34

Heh

moeten jullie dat nou verraden dat ik dat niet zelf heb verzonnen??

Nog niks gezien

Diegene die ik volg hebben het dan blijkbaar nog niet opgepikt. Wel vertelde oudste het vanavond
Dus ondertussen was ik er al achter. Want zover ik weet kennen koentje en oudste elkaar niet.
groeten albana

koentje

koentje

07-06-2012 om 19:27

is wel meer wat jij niet weet, Albana...

Fiorucci

Fiorucci

07-06-2012 om 21:40

Aha

Daarom hangen hier dus bijna geen vlaggetjes!! Het valt gewoon op, in tegenstelling tot vorige kampioenschappen.

Tango

Tango

09-06-2012 om 17:12

Hier ook zo weinig

vlaggetjes dit jaar. De straat is nog helemaal leeg. Ik begrijp nu dus waarom. Wij hebben gisteren maar eens onze banner aan het hek gehangen, telt dat ook als vlag eigenlijk? Ach, als wij vlaggen ophangen doen we dat vooral voor Tangozoon en die stond inderdaad vorige week toevallig zijn geslacht te meten. Komt uiteraard nog niet aan 15 cm.....zou niet best zijn met 7 jaar.

bertje1

bertje1

12-06-2012 om 13:40

En een staart

hahah ik had hem ook al gehoord ergens, en wat dan als de auto een 'staart' heeft? (serieus gezien, zo'n leeuwenstaart uit de klep!!).
< 4 cm?

kamille

kamille

12-06-2012 om 19:01

Bertje1

Die heb ik ook gezien!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.