Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ongesteld te vroeg

Nooit gehad, nou ja soms een dagje afscheiding maar dit ... Gebruik vanaf mijn 17e de pil. Tussendoor 4 kids gekregen en 4 jaar mirena gehad. Nu dus vanaf 2005 alweer de pil. Nu liep de pilstrip weer op het laatst. Oeps zaterdag pil vergeten, zondag morgen ingenomen. En 's avonds de laatste van de strip. Normaal word ik het dan op donderdag. Nu werd ik maandag wakker met buikpijn. Echt ongi pijn. 's avonds op de wc bloed. huh dacht ik ach beetje afscheiding. Dinsdagochtend dus echt ongi. Nu woensdag en dus echt nogsteeds ongi. Heftig zoals eerste/tweede dag !
Wat denken jullie ? Toch naar HA of herkennen jullie iets. Was vorige week niet lekker (misselijk, buikpijn, diaree = buikgriep want meerdere kids ook symptomen). Zat al zo van net daarvoor dag 10-12 gemeenschap gehad. Door deze verschijnselen slik, maar tja dag 10-12 geen ei bij mij. En heb toch de pil ? Of toch en dan hele vroege miskraam ?
Vind het gewoon vreemd, ben bang dat HA niets kan doen.
Maar blijft toch in achterhoofd spelen.
Stomme pil en lichaam, ben gewoon 3 dagen te vroeg. 's avonds pil en dan dag er na ongi kan gewoon niet.
Ben overigens net de 40 grens passeerd, overgang nee toch. Dan zou ik door de pil toch onttrekkingsbloedingen houden ?
GR. Rymcke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

14-10-2009 om 22:50

Diaree

vermindert de werking natuurlijk ook. Want de werkzame stof wordt dan niet voldoende opgenomen wegens de doorloop snelheid.
Bij elkaar is dan deze cyclus verstoort en kan dit gebeuren.

Bij twijfel toch de ha bellen natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.