Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ongevaarlijk maar erg irritant: trillend oogspiertje

Sinds vorige week maandag heb ik een trillend bovenooglid. Meerdere malen per uur begint ie te trillen. Mega-irritant! Ik knijp dan mn ogen even dicht of draai rondjes. Niet dat het helpt, maar stel je voor!
Iemand ook wel eens zo lang last gehad? De oorzaak dat het zo lang aanhoudt, is me een raadsel. Iemand daar een suggestie voor

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

11-10-2012 om 15:15

Is stress/oververmoeidheid. Sommige mensen zweren bij magnesium,ik heb nog nooit gemerkt dat het helpt.

Tirza

ishtar

ishtar

11-10-2012 om 15:28

Yep

hier ook, soms. Inderdaad erg irritant. Een middel om er af te komen heb ik niet. Gaat uiteindelijk vanzelf weer over.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

11-10-2012 om 16:38

Het kan lang duren

Ik heb het zo'n anderhalf jaar onafgebroken gehad. Zeker de eerste tijd werd ik er gék van, maar het begon te wennen. Toen ik anderhalf jaar later een narcose (voor iets heel anders) had gehad en ik weer bij kwam was het wég! (ik miste het zelfs, zo was ik er al aan gewend geraakt!)
Als ik heel moe ben komt het nog wel eens terug, maar dat duurt nooit langer dan een dag of twee.

rosa

rosa

12-10-2012 om 08:35

Ook

Inderdaad bij stress. Soms een paar weken en dan ineens merk ik dat het weg is.

MariaV

MariaV

12-10-2012 om 09:14

Magnesium/appels

Inderdaad, ik heb baat gehad bij magnesiumtabletten. Maar appels eten (tip uit de oude doos) helpt bij mij ook. Zit daar soms ook magnesium in?
Maria

Guinevere

Guinevere

12-10-2012 om 12:56

Mariav

http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/mineralen/?q=appel . Volgens mij geen opvallend hoge waarde.

Emmawee

Emmawee

12-10-2012 om 16:54

Slapen

Voor zover je dat niet doet en voor zover mogelijk: ga naar bed als je moe bent. Het klinkt als een open deur, maar dat is het niet voor iedereen.
Mijn richtlijn is tegenwoordig: 21.30 computer uit en uiterlijk om 0.00 naar bed. Lukt niet altijd, maar veel van dit soort rare klachten zijn op deze manier verdwenen. Ik ben een avondmens, maar heb blijkbaar meer slaap nodig dan dat ik 's avonds kan aanvoelen.
Succes ermee. Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.